Sunday, December 30, 2007

PERPISAHAN.....

TAK LAMA LAGI SEMUA BUDAK RUMAH SEWA AKU AKAN KELUAQ DARI UMAH SEWA...DORANG SUMA AKAN PRAKTIKAL SELAMA 6 BULAN....LATIHAN INDUSTRI...EMM...SEDEY GAK RASANYA...AKU MERUPAKAN JUNIOR DAN PALING MUDA DALAM RUMAH SEWA DAN DORANG SUMA AKAN KELUAR AWAL TAHUN INI TAHUN 2008...ADA YG DAPAT BELAYAR NAIK KAPAL....ADA YANG DAPAT PRAKTIKAL KAT PELABUHAN....ADA YG DAPAT COMPANY SURVEYOR SHIP CARGO...DAN BANYAK LAGI YANG SANGKUT PAUT.....DAN AKU TINGGAL LA SEORANG KAT UMAH TU...HUHU...SEDEY JER....TAPI XPE , AKU PINDAH UMAH ALONG KAT DEPAN TU JER...X JAUH DARI RUMAH SEBELUM NIE.....HAHA....BANYAK GAK AKU DAPAT SELAMA AKU BERADA KT UMAH SEWA TU....PENGALAMAN , PELAJARAN DAN KEPADA BUDAK RUMAH SEWA AKU ;

1) SHAMSUL SELANGOR
2) MAWI JOHOR
3) KALED PEKAN
4) DAUS TERENGGANU
5) BAD SELANGOR
6) FADLI JOHOR
7) APIZ BAHAU
8) SHAHID KELANTAN
9) ANDAK TEMERLOH
10) HANG KEDAH

SELAMAT MAJU JAYA DALAM BIDANG MASING-MASING...SETIAP PERTEMUAN ITU PASTI ADANYA PERPISAHAN....PERPISAHAN LAMA ATAU SEKEJAP.....

(MUSTAQIM KHADRI)

No comments:

4ever

4ever
BBS