Monday, January 07, 2008

BERORE THIS FINAL COUNTDOWN...AND NOW ITS FINAL EXAM!

TAK LAMA LAGI , SEMESTER 5 AKAN BERAKHIR.DAN SUDAH PASTI DI SETIAP PENGHUJUNG SEMESTER , AKAN ADANYA SATU PEPERIKSAAN AKHIR SEBELUM MASUK KE SEMESTER YANG LAIN.DAN SEDIKIT DEMI SEDIKIT , AKU MENCURI MASA DAN PELUANG UNTUK MENELAAH PELAJARAN UNTUK MENGHADAPI FINAL EXAM INI.DAN AKU MENYEDARI BAHAWA SEMESTER INI BANYAK YANG KURANGNYA.ANTARANYA KELAS DIBATALKAN , LECTURE OUTSTATION , DAN BANYAK LAGI ALASAN LAIN.MEMANG BOSAN.DAN SUBJEK - SUBJEK YANG AKU AMBIL DI SEMESTER INI ADALAH :

1) BBC- BASIC BUSINESS COMMUNICATION
2) MARINE SAFETY
3) MARITIME LAW
4) MGT - MANAGEMENT PHILOSOPHY
5) EKONOMI PERKAPALAN

MEMANG SUBJEK NI PERGHH , SUSAH KALO XSTUDY..DAN AKU BERSYUKUR BARU-BARU NIE , MARKAH CARRY MARK UNTUK SUBJEK MARITIME LAW AKU ADALAH PALING TINGGI DALAM DIPLOMA MANAGEMENT SEMESTER INI...TETAPI BELUM BOLEH BERBANGGA LAGI KERANA MARKAH CARRYMARK AKAN DICAMPUR DENGAN MARKAH FINAL EXAM NANTI...DAN SUDAH TENTU AKU INGIN MEMBUAT YANG TERBAIK DI FINAL EXAM NANTI...DAN DARIPADA SEKARANG BANYAK MASA YANG AKU CURI...CURI SIKIT-SIKIT JER....DAN ALHAMDULILLAH KESEMUA SUBJEK ITU DAPAT AKU BAWA DENGAN BAIK.....DOAKAN AKU SUPAYA BERJAYA NANTI UNTUK SEMESTER INI...KALAU BOLEH , AKU INGIN MAINTAINKAN CGPA SEMASA AKU.....DAN TIDAK LUPA JUGA KEPADA SEMUA LECTURE YANG MENGAJAR UNTUK SEMESTER INI , TERIMA KASIH KERANA MENGAJAR AKU DAN JUGA YANG LAIN..TANPA LECTURE SEMUA , NTAH APA-APA LA KITA ORANG NANTI...K BAI.

MUSTAQIM KHADRI / MK
DM 06367

No comments:

4ever

4ever
BBS