Saturday, January 19, 2008

HIJRAH SEMESTER..

LEPAS NIE . .. AKU AKAN MASUK SEMESTER KE-6...BARU JE LEPAS ABIS SEMESTER 5 , FINAL EXAM...ENTAHLA..ADA YANG SUSAH , ADA YANG SENANG...TP , TAWAKAL JE...KALO BOLEY , AKU NAK KEKALKAN CGPA AKU ATAS DARIPADA 3.50.....SEKARANG NI PUN , CGPA AKU OK GAK LA.....3.62 ..TP , CAM NAK TURUN JE CGPA TU....DAN SELEPAS INI JUGA , RAMAI KAWAN AKU DI RUMAH SEWA YANG AKAN BERHIJRAH UNTUK PRAKTIKAL...DAN RUMAH ITU AKAN KOSONG DAN AKAN DIHUNI OLEH PELAJAR JUNIOR...AKU MALAS NAK SAMBUNG KONTRAK DUDUK RUMAH SEWA TU......HAHA3...AKU NAK BERHIJRAH KAT UMAH BUDAK KELAS AKU....LEBIH SENANG....SEBAB SEBELUM NI PUN , AKU SORANG JE YANG LAIN KAT UMAH SEWA TU....SUMA SATU KELAS ...TP AKU XSAMA KELAS NGAN DORANG..DORANG AMEK DIPLOMA CARGO SURVEY DAN ADA GAK YANG DIPLOMA MARITIME...SEBAB SUMA SENIOR....HAHA3.....BEST GAK LEPAK KAWAN NGAN DORANG NIE....THANKS KORANG...ENJOY!..DAN HARAPAN AKU UNTUK SEMESTER YANG KE-6 NIE....AKU NAK DAPATKAN 4.0 KALI KEDUA SEPANJANG AKU BELAJAR DI SINI....AKU BERDOA PADAMU YA ALLAH....MAKBULKAN PERMINTAAN HAMBAMU INI....AMIN.

MUSTAQIM KHADRI
DM 06367

No comments:

4ever

4ever
BBS