Monday, March 01, 2010

HARI ISNIN..

ISNIN......SETIAP PAGI ISNIN , AKU DI SINI ADA PERHIMPUNAN RASMI DAN JUGA PERBARISAN BERJALAN MENGHADAP .. ITULAH RUTIN AKU SETIAP HARI ISNIN.... DIMULAKAN DENGAN NYANYIAN LAGU NEGARAKU ... SAMBIL BENDERA MALAYSIA DINAIKKAN ... KEMUDIAN LAGU MARITIM PERKASA .... DAN ABIS SAHAJA LAGU MARITIM PERKASA , WAKIL DARIPADA PELATIH PEGAWAI AKAN MELAPOR KEPADA KOMANDAN PUSAT LATIHAN APMM DI HADAPAN PENTAS UNTUK DIPERIKSA BARIS ... SETIAP PEGAWAI WAREN DAN JUGA BINTARA BINTARA AKAN MELAKUKAN PEMERIKSAAN PENAMPILAN SETIAP PELATIH , KAMI PERLU MEMASTIKAN PAKAIAN KAMI BERADA DALAM KEADAAN BAIK . DARI HUJUNG RAMBUT SEHINGGALAH KE HUJUNG KAKI...FUHHHH....BILE TIME AKU JE KENA PERIKSA , MESTI JANTUNG NIE RASA DUP DAP DUP DAP , YE LAH , PEGAWAI TENGOK DARI HUJUNG RAMBUT SAMPAILAH KE HUJUNG KAKI , HUUUU ... TAPI NASIB AKU BAIK , SEPANJANG PERBARISAN PAGI , PENAMPILAN AKU BERADA DALAM KEADAAN BAIK .... ADA JUGA DARIPADA KALANGAN KAWAN KAWAN SEPELATIH DI SINI YANG GAGAL MEMPAMERKAN PAKAIAN YANG BAIK TERMASUKLAH KASUT , MEREKA YANG DITEGUR AKAN DIDENDA OLEH PEMERIKSA BARISAN , BIASANYA DENDA YANG DIKENAKAN CUMA TEKAN TUBI DAN BERLARI PADANG KAWAD SAHAJA .. DENDA YANG DIBERI BERGANTUNG KEPADA PEMERIKSA BARISAN , ADA YANG MEMBERI DENDA TEKAN TUBI ..DAN ADA JUGA YANG MEMBERI DENDA BERLARI PADANG KAWAD...APA APA PUN , SETIAP HARI ISNIN , AKU PERLU MEMASTIKAN PENAMPILAN DARI HUJUNG RAMBUT KE HUJUNG KAKI BERADA DALAM KEADAAN TIP TOP , HEHE... . SAYONARA.

No comments:

4ever

4ever
BBS