Friday, June 25, 2010

PLAN DEGREE FOR BMO

BMO .. ? APE EAK TU .... OOOO BMO TU BACHELOR MARITIME OPERATION ..... PAGI TADI KUL 9 PAGI , AKU G UNIKL JAP , TANYE PENTADBIRAN UNIKL MIMET CAMNE UTK PART TIME BMO KAT UNIKL TU ..... TAPI DIA CAKAP , PART TIME BMO SEDIKIT JE ORANG YANG AMEK , SOOO KENA LA IKUT JADUAL FULL TIME ... AKU MARI MARI JE KAT UNIKL TADI , ORANG KAUNTER TANYE NAK G INTERVIEW KE... ? ... UIKS.. INTERVIEW APE ? ... INTERVIEW UNTUK BMO .... EMMM ADA INTERVIEW GAK ..... EH EH XLA CIK , SAYA DATANG NIE UNTUK TANYE PASAL BMO PART TIME JE... HEHE , ..... PASTU CIK YANG KAT KAUNTER TU PUN PANGGIL LA SAPE NTAH ... PASTU DATANG LA ORANG YANG INCHARGE UNTUK KEMASUKAN BMO NIE ..... AKU TANYE LA CMNE JADUAL , KOS , WAKTU BELAJAR , JUMLAH , TRANFER KREDIT , DAN MACAM MACAM LAGI LAA ...... DAN KEPUTUSANNYA UNTUK AKU SAMBUNG BELAJAR DALAM 85% ... HEHE , SEBAB APE 85 % , NTAH LA , AKU PUN TAK TAHU ..... TENGOK LA KE MANA AKU HARUNGI HIDUP NIE ... KEHIDUPAN NIE JAUH LAGI ........ PERANCANGAN DEMI PERANCANGAN ... NIAT DEMI NIAT .... WAKTU DEMI WAKTU .....

No comments:

4ever

4ever
BBS