Tuesday, April 05, 2011

Dialog Temubual (Bahagian 1/3):

Pernahkah anda mendengar tentangThe Last Pope?

Pernahkah anda mendengar tentangPope Roman Peter II?

Pernahkah anda mendengar tentangCantus?

Pernahkah anda mendengar tentangBenidictine Order?

Di sini saya ingin berkongsi cerita & diharap dengan perkongsian ini sedikit sebanyak dapat membuka mata kita tentang apa yang sebenarnya sedang terjadi,

pada masa sekarang & akan terjadi tak lama sahaja lagi…

" 2 minggu lepas semasa saya di New York, USA,

terjadi 1 peristiwa yang telah mem-brainwash-kan saya,

cerita nyer macam ni….."

Semasa saya dan pak cik bersiar2 di kota selepas singgah di sebuah kedai,

pak cik telah tercicir barang yang dia beli,

saya pulak tunggu dia dekat kereta dan terasa nak berak pulak…

tak tahan giler,

nak cari tandas tanya orang ada dekat situ, balon je la kan...

gereja pun gereja la tumpang berak jer…

rupanyer gereja tu ada buat satu ceremony,

ada orang pakaijubah dan topi segitiga,

tengok air muka macamyahudi laknatjer…lantak ar…

Bila sampai rumah pak cik aku,

orang yang pakai jubah setan tu jadi jiran pulak…

selang 2 rumah jer…

2 minggu aku dah spy dan tegur org ni…

takda apa2 pun hidup macam orang biasa jer…

sampai la 1 topik perbualan tu…

aku:saya ada nmpk pak cik kat gereja tu,

tak nampak macam sembahyang, macam majlis konvo pulak..ada aper ?

Bishop: oh! yang tu…memang mjlis konvo utk paderi baru..dorang yg jubah putih tuJESUIT PRIEST

aku:sapa tu bunyi macam best jer ? good looking…macam educated jer…

( jiran aku senyum sampai ke pipi, cam nk ketawa tapi x ketawa pun)

Bishop:hmmm…orang islam,1000 orang ulama Islambaru bersamaan dengan 1 orangJESUIT PRIEST.

aku:pasal apa pulak?

Bishop :orang yg pandai, hebat yg ada name nyer di depan mereka professor,doktor dll tu..

dengan kata2 yg hebat penuh ilmu dan fakta dan teori yg hebat2 tuADALAH PERBUALAN HARIAN KAMI 700 TAHUN DAHULU

kemudian kami membuatkan bagaimane mahu hasilkan orang yg seperti professor,doktor dan mereka semua tu…

Kebijaksanaan mereka tidak akan lari dari tujuan ilmu itu kami hasilkan…

seluas mana pun ia berkembang ia sebenarnya di bawah tujuan kami, cuma mata mereka melihat ia berubah-rubah…

( bishop roman katolik tu sebenarnya seorang jiran saya yang memang adalink organisasi dengan Gereja Vatican dekat Rom.)

Mungkin ada pembaca yang masih belum mengetahui apakah ituJesuit.

Jesuitadalah 1 aliran keagamaan di dalam Gereja Roman Katolik ataupun disebut Gereja Rom...

Aliran ni pada zahirnya menjalankan misi keagamaan atas nama Jesus dan Kristian,

tapi sebenarnya mempunyai agenda tertentu yang amat jahat lagi licik,

lebih2 lagiJesuitadalah antara pembantu yang paling penting dan besar peranannya kepadaLucifer = Iblisdan rakan kongsinyaAl-Masih Dajjal.

Ini keranaJesuitadalah antara elemen penting dalam membangunkan plan besarNew World Orderyang termasuk di dalamnyaFreemasonrydanZionisAntarabangsa.

aku;tapi kan…bukan ke universiti dan gereja tu berasingan,tak campur organisasi ?…

lg pun macammana pulak paderi2 ni bleh transfer ilmu..

takda nampak pun paderi jadi lecturer dekat mana2 universiti dekat dunia ni…

dekat kampung sy malaysia lg la xde…paderi kt malaysia kejanyer sembahyang jer kan…?

Bishop; masa pra-kemerdekaan wilayah2 jajahan eropah seperti kamu….

pemimpin2 kamu yg memperjuangkan kemerdekaan tu telahBELAJAR DENGAN ORG YG KAMI AJARKAN….

cuba kamu perhatikan cendekiawan,ahli falsafah,

ilmuan ygNAMA MEREKA TERPAHAT DI DINDING2 SEKOLAH TU

apa yang guru2 kamu katakan pada waktu tu?

aku;apa ek…..yang saya ingat la… dorang tu semua orang yg geliga kepala otak tak ingat dunia,

dorang tu pengasas ilmu dan dorang tu jadi macam tu sebab wujud perasaan ingin tahu yg sangat mendalam dlm jiwa.

Bishop;saya pasti apa yg awk cakap itu mesti tercetak di buku2 teks sekolah

aku;betul….mana pakcik tau ni?

(peh…dia wt lg kn… ktwa tp cm x ktwa)

Bishop ;pejuang kemerdekaan lah yang bawa nama mereka supaya di kenalkan kepada kanak2 lg,

supaya mereka mengagumiANAK MURID KAMI

aku;kenapa gereja nak mereka respect dengan cendekiawan2 barat?…

macam pak cik kan ahli gereja,

kenapa tak bubuh nama pak cik jer kn senang..pak cik jugak yang glamour nti…

Bishop ;kami tidak mahu mereka tahu ilmu2 yang diajar dari sekolah hingga universiti tu adalah ilmu kami..

Kami reka keadaan yg menampakkan ilmu itu muncul secara spontan,

kami mahu mereka rasa ilmu itu seolah-olah bukan datang dari kebijaksanaan agama.

aku;ish…betul jugak, masa saya sekolah dulu pun saya rasa seperti semua orang mampu kalau ada sifat ingin tahu..cikgu skolah yang ajar.

Bishop ;sifat ingin tahu itu sebenarnya tidak wujud dalam diri cendekiawan barat…

KAMI YG RANCANG SUPAYA ANDA BERFIKIR SePERTI ITU..

Masa kan manusia sedunia yang pelbagai kaum dan agama mahu belajar ilmu di universitijika mereka tahu ia adalah perancangan gereja?

aku;bunyinya macamgereja ada kaitan dengan zaman penjajahanke atas seluruh dunia macam british,belanda,spanyol,prancis dll…betul ke?

Bishop ;BETUL….

(maaf..aku terpaksa rahsiakn nama bishop ni,sbab aku dah janji takkan bagitahu sapa2 kalau dia sudi cerita pada aku..utk keselamatan aku jugak….)

korang buleh ke tolong aku terjemah apa kata2 jiran aku tur..?

Sebenarnya apa yang dicakapkan oleh Bishop itu adalah Protocol Of Zion No. 4 dan Protocol Of Zion No. 9

Protocol Of Zion No. 4

It is for this reason that we must undermine faith, eradicate from the minds of the Gentiles the very principles of God and Soul, and replace these conceptions by mathematical calculations and material desires.

Protocol Of Zion No. 9

We have fooled, bemused and corrupted the youth of the 'Gentiles' by rearing them in principles and theories whick are known to us to be false although it is that it is that they have been inculcated.

Aku;pak cik dr tadi asyk cakap “kami yg rancang….kami yg rancang”

Haa….skang ni pak cik cakap la yang semua universiti kat dunia ni gereja yang Punyer…

apa bukti…stakat cakap semua orang boleh…

(sepatutnya jiran aku ni paling tak pun ada sikit rasa tercabar…tapi raut muka dia sikit pun takda rasa tergugat,malah pandang aku dgn perasaan kesian…bengang btul aku)

Bishop ;ada pada satu hari tu di sebuah dewan,

ada ramai orang,dari pemimpin,orang Kenamaan hinggalah ibu bapa,keluarga dan kawan2 datang untuk ucapkan Tahniah,

berkongsi kegembiraan,kesyukuran kerana nendapat

Segulung ijazah…mereka bergambar bersama,memegang ijazah dan Bunga di dada sambil melontar topi di awan dgn teriakan puas…

Aku;jadinya kenapa?

Bishop ;jubahyg mereka pakai tu adalah pakaian kami..

Seluruh dunia telah mengenakanjubah kamidengan perasaan mereka begitu syahdu penuh bangga…

Mereka telah jadi waris kami tanpa kami perlu wujud di depan mereka

Malah mereka berebut2 melayakkan diri ke majlis itu.

(jauh di benak aku mmg mengakui kte ni mmg kene bodoh2 je dngn yahudi nie…jubah tu mmg sme,Cuma modified ckt jer)

Aku;ah….kalau saya graduate nanti saya tanak pakai pun jubah tu..

( tapi kalau tak pakai jubah tu pun tetap sama jer…tak ubah apa pun,belajar jugak ilmu)

Bishop ;kalau mampu,silakan….

Setiap 1 org menentang jubah ni, akan ada 1000 lagi yg akn menyarung jubah ni,

…..MEREKA YG MENGIDAMKAN MAJLIS INILAH YG AKN MEMPERTAHANKANNYA SENDIRI….

kami tak perlu Buat apa pun..

Aku;gereja jugak yang rugi…org islam semakin banyak yg pandai dan boleh Bersaing….

Bishop ;sudah lama kami menantiorg islamberkata seperti itu…

Bukanyer mudah…………beratus tahun kami usahakan…….

semakin ramai org islam memakai jubah kami,semakin banyaklah terlucutnya jubah Nabi Muhammad.

Aku;pak cik silap ni…..makin banyakinstitusi pengajian islamkat dunia ni,dekat kampung saya malaysia lagi la banyak…

Bishop ;awak tertinggal suatu ayat….DAN ISLAM YANG UMATNYA SEMAKINHANCUR..

dan saya Juga terlupa nak bertanya kepada awak sesuatu…

Aku;apa dia?

Bishop ;sekiranya ilmu yang kami lepaskan dari diri kami itu suatu kebaikan,

mengapa tidak kami ajarkan kepada kaum kami sahaja,

dan membiarkan kamu mentadbir wilayah sendiri mengikut kesukaan kamu selepas diberikan kemerdekaan ?

( pergh!!..terkedu siot aku…tarik nafas pnjg2..killer punyer soalan…aku diam seribu bhsa… )

Bishop ;tak perlu jawab….lidah kamu dan huruf-hurufnya tidak layak sebagai jawabnya.

( jiran aku ni bleh tepuk bahu dan gosok2 bahu aku…suruh aku tenang pulak )

klu korg nak tahu..bishop ni hidupnya sangat sederhana,

macam orang kampung…

tapi pegang banyak rahsia ….

berbza denganfreemasondanilluminatiyg hidup berkuasa dan mewah..

adakah penampilan berkuasa dan mewah ni sebagaicover linesupaya org takan sangkaPaderi Jesuitni sebenarya boss ?

and thebishopas the big boss ?…

tak berani aku nak tanya,ngelak kena bunuh jer…

tolong aku explain kata2 dia yang selalu berkias2 tu ye..

Jesuit Priest

Jubah Graduasi

Pernahkah kita terfikir tentang semua ini?

Atau kita hanya mengikut sahaja yang dilakukan oleh orang lain tanpa sedikitpun menyedarinya.

Nabi Muhammad pernah bersabda:

“Man tasyabbaha bi qaumin fahua minhum”.

Bermaksud :

“Barangsiapa yang menyerupai sesuatu kaum,

maka seseorang itu terdiri dari kalangan mereka (iaitu kaum berkenaan).

Bishop ;saya sangat gembira dengan cara org islam memahamiAL-QURAN.

mereka membaca dengan suara yg merdu,

kemudian MENDAPAT PINGAT…

kami tidak memberi pingat kepada pembacaInjil(bible hari ini is totally salah).

Aku;betul ke paderi2Jesuit, Bishoppernah bacaAL-QURANdan mereka mnghafalnya?

Saya pernah dengar yang gereja mengkajinya…..

tapi sama ke macamorang islammengkaji ?…

tak mungkin sama…betul tak?

(jiran hanya senyum dan menganggukkan kepala sahaja n termenung jauh…)

Bishop ;pertama kali kami berkenalan dgnAl-QuranselepasNabi Muhammaddiambil tuhannya,

dan kami membaca dgn telinga,

selepasSalahudinmati,

kami membaca denganmata,lidah,hidung,tangan,kaki dan kulit….

kami buka halaman pertama,

kami baca kemudiankami datang kepada dunia dan hasilkannya..

kemudian kami buka halaman kedua,

kami baca..

kemudian kami berkata

“oh…macam ni rupanya kehidupan manusia diciptakan tuhan……

kita perlu lakukan sesuatu”..

kami datang kepada dunia dan hasilkanya..

kemudian kami buka halaman ketiga,

kami baca…

kemudian kami berkata

“ alamak…tuhan buat begini pulak!!…

kita tak boleh biarkan,

kita mesti buat sesuatu”

kami datang kepada dunia dan hasilkanya..

dan begitulah sehinggahalaman terakhir…..

dan siapakah kamu org islam pada hari ini?

kamu melihat dunia yg kami hasilkan tadi ,

kemudian kamu datang kepadaal-quran,

kemudian kamu berkata

“ apa ayat yg aku nak guna dan tampal bila aku berhujah di depan orang nanti?…ayat ni boleh la”

kamu datang kepada dunia kemudian berkata

“lihat dunia telah berlaku seperti ini….seperti itu,cuba rujuk ayat ini,,,,ayat itu…hadis ini…..hadis itu…..”

kemudian kamu dgn bangga berkata

“ inilah janji tuhan yang ayat al-quran dijamin tidak akan berubah”

padahal kami sengaja membiarkan tulisan tulisan pada kertas itu kekal,

kemudian kami berpura-pura hendak mengubah tulisan dan berpura-pura gagal supaya kamu berkata

“inilah janji tuhan yang ayat al-quran dijamin tidak akan berubah”

sungguh bijaksana orang islam….

janji tuhan disangkanyatulisan-tulisan….

Membuatkan raja mereka berkuasa ke atas agama dan adat sahaja telah menyebabkan rakyatnya berharap pada dakwat dan pena…

dan hari ini mereka berlaga, dakwat siapa lagi pekat…..pena siapa lagi berkilat

teramat besarlah jasa zaman penjajahan kepada tuannya..yang teramat muliaPaus

Aku;sedap je pak cik cakap…..kalau org2 pak cik x ubah tulisan pun,

org2 kami al-hafiz n al-hafizah sememangya dah hafal penuhyaAL-QURANdan terjemahanya…..

yg ni pun bukan janji TUHAN ke?

Bishop ;hafalan mereka hanyalah tulisan2…..

apabila kamu bertanya tentangAL-QURANkepada mereka…..

Ingatan mereka akan kembali menjadi tulisan semula….

(jiran hampir ketawa,tp cpt2 dia tutup mulut dgn tangannya,dengusan hidungnya n matanya berlinang hampir gugurkan air mata…seperti merasakan kebodohan umat islam btul2 menggelikan hatinya….dan aku rase malu gila bila tengok reaksi dia cm ni….)

Bishop ;maafkn saya….tapi kalau kamu mahu lihat kebenaranya…pergilah uji mereka

Aku; tadi pak cik cakap membacaAL-QURANselepasSalahudinmati (wafat)…

gaya pak cik cakap “BERKENALAN DGNAL-QURANselepasNabi MUHAMADDI AMBIL TUHANNYA” tu…

seolah2 org pak cik sangat hampir dengan peristiwa itu..

tak faham la saya…

Bishop ; sangat2 lah sukar untuk mengetahui rahsiaAL-QURANtanpaNabi MUHAMAD,

kami sempat belajar dengan memerhatikansahabat-sahabatnyasahaja,

mereka begitu sibuk menawan dunia…

hampir suku bumi di bawahkeamanan Islam.

waktu itu,

kami masih di padang pasir,

tapi hampir tiada tanah lagi untuk kami berdiri,

kerana terlalu sibuk melebarkan empayar,

mereka telah cuai…

kami membawa diri sehelai sepinggang meninggalkan tanah yang kami cintai

lalu kami menemui suatu bumi yang tidak pernah kami bayangkan sebelum ini,

bumi yang subur dengan tumbuhan,

sungai yg mengalir deras dan sangat sejuk danada benda putih turun dari langit (salji).

kami menemui suatu kaum yg sama kulit dan wajahnya seakan kami,

dan kami spt pernah lihat dulu,

tapi kami lupa….

dan alangkah terkejutnya kami kaum itu menyembahNabi Isa!!!…..

ya..Nabi Isayg kami bunuh dahulu !!!

Aku;dah tu apa kena mengena denganSalahudinpulak?

Bishop ;kami telah berkeluarga di sana,

dan kami telah kembali duduk di gereja…..

tetapi di antara kami..telah melakukan kesilapan besar…

kami tidak tahu bagaimanaPahlawan Mulia Islammendapat tahuJacques de Molaysebenarya tidak menyembahNabi Isa..

kalau beginiSalahuddintidak akan benarkan setitis pun air mani kami tumpah ke atas bumi…

habislah tamat riwayat kami semua !..

kami bermati-matian ke atasSalahuddin….

Aku;la..macam tu ker,

abis tu yang bacaAL-QURANdenganmata,lidah,hidung,tangan,kaki dan kulittu apa bendanya pulak…..?

(jiran hanya angukkan kepala dan tersenyum puas..spt ada satu kejayaan besar)

Bishop ;ya….ya….

penyembahNabi Isatelah kami tawan,

Salahuddintelah kami tewaskan….

dan sekarang ni kami perlu uruskanAl-Quranpula..

kami telah melaksanakanAl-Quran1 per 1 mengikut giliran ianya diberi kepadaNabi Muhamad

dari 1 ayat kepada 1 ayat,

dari 1 surah kepada 1 surah sehinggalahwahyu terakhirkepadaNabi Muhamad

hampir500 tahunkami berusaha untuk sampai kepada wahyu kedua terakhir…

ia telah dilaksanakan dan yang teramat sukar mengerah kudrat kami seadanya adalahwahyu terakhir….

Aku;kenapa boleh ada yang pertama lah,yang kedua terakhir lah..pastu yang terakhir…pasal apa org pak cik tidak buat semua sekali….

Bishop ;kejayaan semua wahyu bergantung kepada keberhasilanwahyu terakhir

jikawahyu terakhirgagal,

maka lahirlah seorang lagiMuhammad(maksudnya…andaiMuhammadgagal…seorang lagi nabi akan lahir )

Aku;apakahwahyu terakhiritu sampai orang2 pak cik rasa perkara ini seolah2 menentukan Hidup atau mati gereja ?

(saya tak fikir jiran akan sanggup mengucap ayat2 suciAL-QURANdengan lidah sendiri,

ia bertentangan dengan status dirinya….tapi jangkaan saya meleset,saya amat terkejut)

Bishop ;mengucapkan isi kandunganAl-Quran

Hai orang-orang yang beriman,

bertaqwalah kepadaAllahdantinggalkan sisa riba(yang belum dipungut) jika kamu orang-orang yang beriman.

Maka jika kamu tidak mengerjakan (meninggalkansisa riba)

maka ketahuilah bahwaAllahdan Rasulnya akan memerangimu.

Dan jika kamu bertaubat (dari pengambilan riba),

maka bagimu pokok hartamu;

kamu tidak menganiaya dan tidak (pula) dianiaya.

Dan jika (orang berhutang itu) dalam kesukaran,

maka berilah tangguh sampai dia berkelapangan.

Dan menyedekahkan (sebagian atau semua utang) itu, lebih baik bagimu, jika kamu mengetahui.

Dan peliharalah dirimu dari (azab yang terjadi pada) hari yang pada waktu itu kamu semua dikembalikan kepadaAllah.

Kemudian masing-masing diri diberi balasan yang sempurna terhadap apa yang telah dikerjakannya,

sedang mereka sedikitpun tidak dianiaya.

Al-Quran

Surah Al-Baqarah:

Ayat 278 ~ 281

Bishop ;melaksanakanwahyu terakhirakan menyebabkan gereja kelihatan sangat berkuasa…

sangat bahaya jika disedari orang….

kami telah melahirkan 1 kaum di dalam genggaman kami…

mesyuarat itu dihadiri beribu- ribu org anak murid kami

ketika ituPaustelah memutuskan untuk menyerahkan amanah yg teramat besar ini,

agar kami boleh tidur sehinggalahMuhammadkembali semula. (iaituAl-Masih Imam Mahdi)

di antara anak murid kami telah menyahut

“serahkan saja hal itu kepada saya,

dan saya tidak peduli bagaimana ia akan dilaksanakan”…

kami telah turunkan kesemua ilmuAl-Qurankepada mereka semua.

Aku; sapa orang yang berani menyahut amanah tu? ..ni mesti bukan calang2 punyer orang…

Bishop ;ya…dia telah dididik dgn sempurna,

dia bernama……MAYER ROTHSCHILD

Kami menyerahkan AyatAl-Quranpada Surah Al-Baqarah : (ayat 278-281) kpdnya untuk dilaksanakan…

Hai orang-orang yang beriman,

bertaqwalah kepadaAllahdantinggalkan sisa riba(yang belum dipungut) jika kamu orang-orang yang beriman.

Maka jika kamu tidak mengerjakan (meninggalkansisa riba)

maka ketahuilah bahwaAllahdan Rasulnya akan memerangimu.

Dan jika kamu bertaubat (dari pengambilan riba),

maka bagimu pokok hartamu;

kamu tidak menganiaya dan tidak (pula) dianiaya.

Dan jika (orang berhutang itu) dalam kesukaran,

maka berilah tangguh sampai dia berkelapangan.

Dan menyedekahkan (sebagian atau semua utang) itu, lebih baik bagimu, jika kamu mengetahui.

Dan peliharalah dirimu dari (azab yang terjadi pada) hari yang pada waktu itu kamu semua dikembalikan kepadaAllah.

Kemudian masing-masing diri diberi balasan yang sempurna terhadap apa yang telah dikerjakannya,

sedang mereka sedikitpun tidak dianiaya.

Al-Quran

Surah Al-Baqarah:

Ayat 278 ~ 281

Aku; Apa status dia,apa lebihnya dia dari anak murid yg lain..

Bishop ;bersamanya kami mengarahkanJesuitmemberi pedoman…..

kami gelarkan dia“the guardian of the vatican treasury”

sudah hampir300 tahun,

sedikit tahun lagiuntuk merasa keberhasilannya.

Aku;saya nak tanya la…tapi soalan ni akan membuatkan pak cik nampk seperti orang bodoh…

Bishop ;tanyalah…sebab dari awal kita berbual,Islamtelah kelihatan bodoh..

Aku;kenapa PAK CIK begitu MUDAH MENCERITAKAN kepada saya,

KalauPaustahu macamana, kalau saya cerita pada 1 dunia macamana….

PAK CIK YG SUSAH NANTI….

Bishop;saya tak perlu tipu awk…

Umat Islamdah tidak mampu buat apa2 pun…

lainlah kalau awksahabat-sahabat Nabi Muhammad,

sekarang jugak kami bunuh…

( pergh…ngeri kata2 dia ni…dgr dia sebut namaRothschidjer,aku dh gigil,ngn spe la aku tgh ckp ni…korang nilai kn sndiri la kata2 dia)

Jika dilihat dari perbualan di atas, mereka telah memilihRotschilduntuk melaksanakanSurah Al-Baqarah 278-281untuk dilaksanakan.

Hai orang-orang yang beriman,

bertaqwalah kepadaAllahdantinggalkan sisa riba(yang belum dipungut) jika kamu orang-orang yang beriman.

Maka jika kamu tidak mengerjakan (meninggalkansisa riba)

maka ketahuilah bahwaAllahdan Rasulnya akan memerangimu.

Dan jika kamu bertaubat (dari pengambilan riba),

maka bagimu pokok hartamu;

kamu tidak menganiaya dan tidak (pula) dianiaya.

Dan jika (orang berhutang itu) dalam kesukaran,

maka berilah tangguh sampai dia berkelapangan.

Dan menyedekahkan (sebagian atau semua utang) itu, lebih baik bagimu, jika kamu mengetahui.

Dan peliharalah dirimu dari (azab yang terjadi pada) hari yang pada waktu itu kamu semua dikembalikan kepadaAllah.

Kemudian masing-masing diri diberi balasan yang sempurna terhadap apa yang telah dikerjakannya,

sedang mereka sedikitpun tidak dianiaya.

Al-Quran

Surah Al-Baqarah:

Ayat 278 ~ 281

Dapatkan Dinar Emas Anda Yang Pertama Hari Ini
Kedai

Jika kita lihat perananMayor Rotchildbertepatan dengan ayat di atas yang menerangkan supaya meninggalkanriba.

Sebenarnya ekonomi dunia dikawal oleh2 keluarga Yahudi iaitu Rotschild dan Rockefeller.

Mereka telah menubuhkanThe Federal Reserveuntuk mengawal ekonomi Amerika Syarikat dan seterusnya ekonomi dunia.

Kita tidak terlepas daririba mata wang!

Inilah rancangan maha jahat mereka tanpa kita sedari.

Inilah konsepLending Money On Interest!

“..Dan sesiapa yang mengulangi lagi (perbuatan mengambilribaitu) maka mereka itulah ahli neraka, merekaKEKALdi dalamnya…”

Al-Quran

Surah Al-Baqarah:

Ayat 275

BENDERA VATICAN = KUNCI DUNIA UMAT ISLAM

di suatu sudut dinding rumah jiran ada sebuah bendera yang menarik perhatian aku..

kalau mengikut firasat aku berdasarkan status jiran..

sudah pastiya simbol salib atau patung jesus yang menghiasi bendera….

tapi bendera tu ada topiPausdan 2 kunci bersilang…

Aku;pak cik…

kenapa kunci begitu penting dekat bendera tu…

apa ada dengan benda bodoh seperti kunci ni….

apasal tak letak salib jer macam biasakan?..

Bishop ; yang itu ye…….. Itu bendera vatican..itukunci dunia

sebelumNabi Muhamaddiambil tuhannya,

di suatu pembaringan….

dia sdg diuji dgn suatu yg amat berat,

tuhannya memberi pilihan sama ada kembali disisinya atau diberi“kunci dunia”serta hidup sehingga saat kerosakan umat akhir zaman.

alangkah bagusnya jikaNabi Muhamadambil“kunci dunia”itu…

dan kami tidak perlu lakukan apa2 pun kerana ia pasti tertanggung di bahuNabi Muhamad,

tapiNabi Muhamadpantas menghidu kalau ia menyebabkan umatnya mendapat kecelakaan.

kami rampas“kunci dunia”itu dan membuatkangiginyamengikut kesukaan kami,

supaya apabilaNabi Muhamadkembali nanti,

kami dapat berkata…….

“haiNabi Muhamadinikah“kunci dunia”yang tuhan kamu maksudkan,

ia telah mendatangkan kecelakaan kepada mereka”.

selepas itu mereka semua meniggalkanNabi Muhamaddan datang kepada kami…

lalu bagaimanakahNabi Muhamaddapat menuding jari ke arah kami?…

telah kami sematkan“kunci dunia”itu padabendera kami….

akan kami hadiahkan kepadaNabi Muhamadnanti

Aku; ….adakah ini bermaksud “kunci dunia” yangNabi Muhamadtidak ambil tu..

sekarang telah berada di tangan Vatican?

Bishop;ya…

bukannya jiwa2 kamu yang membentuk persekitaran….

Tetapi persekitan dibina untuk membentuk jiwa2 kamu mengikut apa yg kami kehendaki…

Aku;Kalau“kunci dunia”berada di tangan orang2 pak cik,macamana plk kunci dunia ni akan merosakkan kami?

Bishop ;Nabi Muhamaddansahabat2nyamembina persekitarannya

seperti“molekul-molekul yg disusun sebelah-menyebelah dan mengikat kuat antara 1 sama lain….”

Lucifertelah berputus asa terhadapperkara-perkara yg besar,

makaNabi Muhamadmengingatkansahabat2nyaakan perkara2 yg kecil (molekul)

dan kerosakan yg sekecil (molekul) telah berlaku kpdislamsedetik selepasNabi Muhamaddiambil tuhannya.

kerana tuhan kepadaNabi Muhamadmenghitung pahala dan dosa sekecil zarahmolekul,

dan ikatanmolekul-molekul2iniboleh menjadi longgardengan dihentam oleh daya sekecil zarah secara berterusan…

maka sekecil zarah lah kami membina perkara-perkara di dunia ini…

dan selebihyaLuciferakan menguruskanya

cuba lihat kesenangan di dunia ini yg tiada pada ZamanNabi Muhamaddahulu….

apa yg ada di dunia skrng inilah yang membina hati2 dan jiwa2 kamu…

yg sedikit pun kami tidak ambil,

padahal kami yg membinanya hanya untuk kamu…..

lihatlah manusia di sekeliling kamu..

kebahagiaan mereka bergantung kpd“barangan buatan kami”….

ya,mereka sudah tidak mengerti bagaimana mahu bahagia dgn“barangan buatan tuhan”…..

mereka semua akan sujud di kaki kami dan meninggalkanNabi Muhamad

kami tidak perlu mempertahankan”barangan buatan kami”apabilaMuhamadingin menghancurkannya…

tetapi lihatlah!

Mereka yang akan mempertahankannya sendiri…

maka tercabutlahSyahadahdari roh mereka…

HURAIAN :

Bendera Vatican

Lihatlah manusia zaman sekarang.

Apa yang dikejar oleh mereka?

Kemewahan dan kesoronokan semata-mata !

Saya tertarik dengan kata-kata dariBishoptersebut:

Lucifertelah berputus asa terhadapperkara-perkara yg besar,

makaNabi Muhamadmengingatkansahabat2nyaakan perkara2 yg kecil (molekul)

dan kerosakan yg sekecil (molekul) telah berlaku kpdislamsedetik selepasNabi Muhamaddiambil tuhannya.

kerana tuhan kepadaNabi Muhamadmenghitung pahala dan dosa sekecil zarahmolekul,

dan ikatanmolekul-molekul2iniboleh menjadi longgardengan dihentam oleh daya sekecil zarah secara berterusan…

maka sekecil zarah lah kami membina perkara-perkara di dunia ini…

dan selebihyaLuciferakan menguruskanya

Kata-katanya ini adalah bertepatan dengan hadis rekodNabi Muhamad:

"Berwaspadalah terhadapsyaitandemi keselamatan agama kamu.

Dia telah berputus asa untuk menyesatkan kamu dalamperkara-perkara besar,

maka berjaga-jagalah supaya kamu tidak mengikutnya dalamperkara-perkara kecil."

Antara“barangan buatan”yang telah dijadikan ikutan oleh kebanyakan dari kita.

1.Kita diajar dalam buku biologi,

buku pemakanan (kajian dan terbitan parakafirni) bahawa kalau nak dapat vitamin B dan kalau nak tambah darah kita kena makan hati haiwan dan hati ayam.

tetapi sebenarnya Nabi kita tidak menggalakkan pemakanan organ dalaman.

Nak ikutkafirke nak ikutNabi Muhamad?

Sebenarnya makan hati ayam dapat melembabkan otak kita sbb hati merupakan organ dimana semua toksin akan dikumpulkan dan dineutralkan.

so kepekatan toksin adalah tinggi di hati ayam.

makanlah kita toksin tersebut serta bengaplah otak kitaumat Islamsebab percayabuku sains keluaran kafir ini.

2. Kita diajar dalam sains bahawa kopi tidak bagus untuk kesihatan.

Namun sebenarnya kopi adalah antara minuman kegemaranNabi Muhamadselain susu dan madu.

CubatengokYahudi,mereka minum kopi, Starbuck.

Profesor di UK yangYahudisemua ada segelas kopi di tangan mereka.

3.Kita diajar memakan kambing tinggi kolesterol,

namun kambing juga adalah makanankegemaranNabi Muhamad.

Seolah-olah buku sains ni nak merendahkan pemakanan Nabi kita.

Sebenarnya daging kambing adalah daging paling kurang kolesterol.

4.Kita diajar bahawa makanMcDonaldsadalah bagus,

namun sebenarnyaMcDonaldsadalah makanan yangsangat tinggi MSGdan kolesterolnya danpaling banyak lemak teputrans.

5. Parakafirni juga menggalakkan kita minum dan makan makanan yang langsung tak berkhasiat,

contohnyacokedanmaggi.

Coketu sangatlah beracun,

pastu sangat tidak bagus untuk kesihatan (gula tinggi, berasid, pH dalam lingkungan 3.5, ada racun tersembunyi).

6.Untuk pengetahuan,

parakafiragen dajjal ni gak mengwar-warkan kebaikan minum soya

(sebab USA merupakan pengeluar soya terbesar),

namun sebenarnya soya dapat melemahkan kejantanan lelaki

dan mengurangkan kesuburan lelaki dan perempuan.

selain itu juga soya dapat meningkatkan risiko kanser payudara,

kanser ovari,

kanser prostat,

serta melemahkan otak dan tulang sbb dalam soya ada hormon estrogen yang sama dgn estrogen kat wanita. pastu soya ada phytic acd yang membuatkan penyerapan kalsium,

magnesium dan zinc yang penting untuk badan kita terjejas.

Secara kesimpulannya parakafirajenAl-Masih Dajjalni bukan setakat melemahkan kita dari segi lain namun secara pemakanan kita jua.

Firman Allah:

Wahai sekalian manusia!

Makanlah dari apa yang ada di bumi yang halal lagi baik,

dan janganlah kamu ikut jejak langkahSyaitan,

kerana sesungguhnyaSyaitanitu ialah musuh yang terang nyata bagi kamu.

Al-Quran

Surah Al-Baqarah

Ayat 168

Firman Allah:

Dan makanlah dari rezeki yang telah diberikan Allah kepada kamu,

iaituyang halallagi baik dan bertakwalah kepada Allah yang kepadaNya sahaja kamu beriman.

Al-Quran

Surah Al-Maidah

Ayat 88

Firman Allah:

Oleh itu,

makanlah (wahai orang-orang yang beriman) dari apa yang telah dikurniakan Allah kepada kamu dari benda-bendayang halallagi baik,

dan bersyukurlah akan nikmat Allah,

jika benar kamu hanya menyembahNya semata-mata.

Al-Quran

Surah An-Nahlu

Ayat 114

Aku; Pak Cik ni dari tadi asyik cerita tentang kehebatan orang2 pak cik jer…

Takkan takda perkara2 yang merisaukan pak cik….

orang kristian banyakmasuk islamkan…

takan pak cik tak risau..takan gereja buat tak tahu jer…

Bishop ;alangkanumat islamsendiri hilangislamyg sebenar,ini kn pulak yg baru masuk….

ya,raja kami(Paus)Pope Benedict prnh bg tau sy bhwa kami tidak akan menemukanMuhamad ke-2 (Al-Masih Mahdi),

sebelum dia berjaya menemukan kami kepada khalayak ramai

Aku;tapi.. orang islam percayaAl-Masih Mahdiakan dilantik dan kemudian melaksanakan misinya

Bishop; bagaimana jika saya kata dia tidak tahu siapa dirinya,

dia mengetahui kebenaran dan melaksanakannya hanya kerana perasaan tanggungjawab,

perlantikanya sbgAl-Masih Mahdiitu menandakan usahanya telah berhasil dan bukannya baru bermula.

Aku; tapi kan kenapa dia berjuang pada waktu dirinya belom dilantik, selepas dilantik tak boleh berjuang ke?

Bishop ; inilah yg merisaukan kami,

Al-Quran danNabi Muhamadtidak akn menipu tetapi ada sedikit helah yg disembunyikan daripada kami,

mana mungkin dgn mudah berkata dia Al-Masih Mahdimuncul dan dilantik…..

klu begini senang2 saje kami menemukannya.

Pope Benedict ada ckpMuhamad kali ini berbeza dgnMuhamadterdahulu,

ulama2 kamu dibiarkn hidup sebab Muhamadyang dimaksudkan sedikit pun tidak menyerupai mereka2 itu.

Muhamad akn kelihatan spt penjenayah,orang yg melakukan kesalahan

tetapi sebenarnya dia membawa kebenaran…..

sedangkan kami pula spt org baik yg memperjuangkn nasib kamu.

ya..kerana dia tidak mahu kebenaran tertanggung di bahunya,

kamu tidak akan menemui sebarang huruf2, abjad2 dan ayat2 dlm usahanya..

Aku;….abis tu sapa pulak yang akan ikutMuhamad ke-2 (Al-Masih Mahdi),? macamana nak tahu dorang?

Bishop ;kalau kamu mahu tahu …

kamu datang kpd sesiapa sahaja dan kemudian ceritakan kebenaran kepada mereka,

selepas kamu mendapat tempat di hati mereka…

mereka akn mengatakan kamu adalah org2 yg baik2 dan kata2 kamu adalah paling benar…

Oleh itu kebenaran sudah tertanggung di bahu kamu,

mereka melihat kamu….nama kamu..

kemudian kamu bersikap buruk lalu kamu perhatikan saja ragam mereka…..

mereka akn mengatakan kamu adalah org2 paling jahat…

dan kata2 kamu adalah paling dusta…

mereka adalah org yg paling lemahkerana memerlukan kebaikan kamu utk membuat keputusan,

sama ada cerita yg kamu jaja itu benar atau dusta.

danorg yg gagah adalah mereka yg tidak memerlukan kebaikan kamu untuk memutuskan bahawa cerita kamu itu benar,

dan tidak memerlukan kejahatan kamu untuk memutuskan bahawa cerita kamu itu dusta.

mereka ini adalah org2 yg akan menyertaiMuhamad ke-2 (Al-Masih Mahdi).

”Permata yg hilang dari tangan org mukmin” akn kembali semula kpd tuannya,

kerana mereka org yg sudi menerimanya tidak kira bagaimana ia akan datang….

dan mereka adalah org yg benar2 yakin bahawa kebenaran itu milik tuhan danMuhamadhanyalah sebagai penyampai

(so…lepas jiran cakap macam ni aku pun ‘test power’ la kebenaran yang aku cerita kat korang ni…aku nk tau golongan mana yang jiran maksudkan)

Perkara ini perlu sangatlah kita teliti,

seandainya mereka mencariMuhamad ke-2 (Al-Masih Mahdi).begitu juga dengan kita,

kita pun janganlah disangka dengan sebegitu mudah untuk menemuiAl-Masih Mahdiini.

Mereka pun sedang mencari dan kita pun akan terus ingin bersamanya.

Sehinggakan suatu masa nanti kita pun susah untuk mengenalinya,

oleh kerana agama yang telah mereka cuba pesongkan dan amat sukar bagi kita untuk menerima agama,

sepertimana agama yang di bawaOleh Baginda Rasulullah s.a.w. (Nabi Muhammad)nanti.

Oleh itu kita hendak tak hendak,

mahu tak mahu pasti kena menyusuli agama sebagaimana yangNabi Muhammadmula-mula beragama,

dan itu lah yang sebenarnya.

Dan yang lebih susah nanti bagi kita untuk menerimanya.

Sehebat mana perancangan mereka,

perancangan Allah maha hebat.

Bishop ;inilah yg merisaukan kami,

Al-QurandanNabi Muhamadtidak akn menipu tetapi ada sedikit helah yg disembunyikan daripada kami,

mana mungkin dgn mudah berkata diaAl-Masih Mahdimuncul dan dilantik…..

klu begini senang2 saje kami menemukannya.

Firman Allah:

mereka menjalankan tipu daya,

dan Allah menggagalkan tipu daya (mereka),

kerana Allah sebaik-baik yang menggagalkan tipu daya.

Al-Quran

Surah Al-Anfal

Ayat - 30

Aku;saya tengokkan……

pak cik dengan kawan2 pakcik dan paderi muka lebih kurang sama je..

malah mukaPausmacam muka pk cik,

muka pak cik macam mukaPaus

sekarang ni susah nak bezakan wajahYahudidengan orang2 Amerika,Eropah..

semua lebih kurang jer…apasal ek?

Bishop ;orang seperti kamu bila melihat wajah manusia,

itulah yg kamu katakan….

tapi bila kami melihat wajah manusia,

tembus ke lubuk hati mereka,

apa yg mereka lalui sehari-harian,

apa yg ada di jiwa sehingga menyebabkan wajah mereka spt ini dan seperti itu..

Aku ;apa kaitan kehidupan seharian dengan jiwa dan wajah…

setakat muka,alat solek pun boleh tukar muka….

Bishop ;(PAUS)PoPe BENEDICTpaling arif akan hal ini….

kami gelarkan dia sbg“millon soul man”….

ya, ada berjuta- juta jenis jiwa manusia di dunia ini,

perbezaan jenis jiwa2 itu sangat2 lah kecil umpama tebal kertas yang dibahagi 1000.

seseorang yang namanyaPaus,

mampu menghitung spt itu walaupun di depannya ada jutaan manusia…

dia mampu menyebut mereka 1 per 1…

ini adalah kemampuanNabi Muhammad dan sahabat2nya,

yg kini ia menjadi milik kami…

perasaan kamu itu terhasil dari gerakbalas terhadap“barangan buatan kami”.

kamu lakukan ia setiap hari,

lama-kelamaan ia akan menjadi spt air yg menitis mejadi lopak,

bila lopak itu kelihatan ia telah menjadi jiwa…

huruf2,abjad2 dan ayat2 tidak layak sbg bahasa,

maka wajah kamu adalah sebaik bahasa yg mampu menerangkan apa yg terkandung di hati kamu…

cantik atau hodoh bukan penentu…

tapi terang atau malap cahaya di wajah kamu

Aku;tadi pak cik cakap ada berjuta jiwa manusia…

banyak sangat,mcmana boleh jadi macam tu..

yang saya lihat manusia ni

Cuma ada 4 jenis jiwa je….

jahat,sederhana,baik dan sangat baik..

tapi gereja nampak ada berjuta-juta jenis pulak….

pelik dan ajaib….

Bishop; sebab itu kami wujudkan pelbagai aktiviti kehidupan manusia yg tiada padazaman Nabi Muhamaddahulu..

sehingga hari ini ada pelbagai peranan manusia yg palsu…

dari kecil kamu ke sekolah,ke universti,bekerja…

di dalamnya terdapat berjuta2 juta pekerjaan (karier)..

maka berjuta2 akitiviti maka berjuta2 jiwa hasilnya…

Manusia ini sungguh bodoh….

mereka bgtu menyayangi pekerjaan,

malah kami buatkan mereka tersepit jika tiada kerjaya…

oleh itu mereka akn menyayanginya..

malah berebut2 memilikinya….

Aku;untuk apa orang2 pak cik mewujudkn berjuta2 jiwa manusia…

apa orang2 pak cik dah buat…

tapi betul jugak sebab pak cik ni sendiri tak bekerja…sembayang je kuat..

Bishop ;ada pelbagai agama di dunia ini,

wajah2 manusia bergantung kepada agama yang mereka anuti,

wajahorg2 islamlain,

wajahorg2 kristianlain,

wajahorg2 yahudilain,

wajahorg2 hindulain,

wajahorg2 budhalain…

perbezaan wajah manusia pd mse itu sangat ketara….

sebab aktiviti seharian mereka berlainan,

aktiviti seharian mereka adalah agama,

tidak wujud perkara lain…

oleh sebab itukami berusaha untuk melucutkan wajah2 agama dalam diri mereka

maka kami cipta aktiviti kehidupan yg kamu lihat pd hari ini…

maka wajah mereka akan kelihatan sama saja…

dan jiwa mereka pasti sama..

misalnya begini…

cubakamu lihat wajah orang yg berumur20 tahun pada hari ini,

dan kemudian lihat wajah orang yg mempunyai umur yg sama,

tetapihidup pada 30 tahun yg lepas….

kamu bandingkan…

adakah sama?

(ni yang susah…aku termenung kejap,akal aku balik Malaysia kejap…mmm..amoi, awek, ane, karu,..)

Aku;betul jugak ek….

sebab macam dekat Malaysia,

perbezaan generasi memang ketara…

muka orang2 muda,

melayu dah mcm cina,

cina dh macam melayu..

bohsia dah mcm amoi,

amoi dah mcm bohsia…

kadang2 tengok gambar dekat myspace, facebook, friendster..

susah nak cam apa bangsa dorang…

(dia ni tau pulak dia bohsia,amoi,myspace semua tu..hehe)

Bishop ;mereka yg berjuta2 jiwa itu kami gabungkan aktiviti kehidupan mereka,

untuk menghasilkan 1 wajah manusia baru,

jiwa manusia baru,

jiwa tanpa agama padanya,

yang tidak terdapat pada mana2 zaman sebelum ini..

dan mereka itu adalah jiwa pemilik wajah yg kamu panggil mereka sebagai…..”Cute”

lihatlah!

Orang spt mereka semakin membanjiri setiap pelusuk dunia….

semakin melimpah memenuhi bangsa dan agama sendiri….

maka tamatlah riwayat agama sedunia…

Aku;mereka yang berwajah“cute” ???..

macam orang2 saya bangsa melayu..

tapi memang saya perasan muka dorang dah tak macam melayu,

sebab memang bangsa Melayu kebanyakannya hensem2 & lawa,

kulit mereka putih yang berubah atas factor kepanasan bumi Nusantara,

macam orang agama budha..

tapi tak jugak…ini suatu fenomena ajaib..

Bishop ;lihat saja di alam maya (internet)..

Mereka betul2 menyukai wajah mereka,

malah berasa bangga,

padahal mereka tidak menyedari kerosakan jiwa,

dan mereka orang2 paling berpotensi untuk dimurtadkan,

menyembahkami sedikit masa lagi…

Aku;macamana orang2 pak cik menghitung potensi mereka untuk diperlakukan begitu?

Bishop ;kamu datang kepada mereka,

kemudian kamu suruh mereka membenci wajah mereka sendiri…

lihatlah,

mereka akan mempertahankan wajah mereka

dan mereka pula berkata bahawa kamu ini org gila…

dan ingatlah bahawatuhan kpd Nabi Muhammadtelah memberikan kami ramai pengikut darikaum perempuan

Aku;kalau begitu…golongan ini telah dipersiap2kan untukAl-Masih Dajjalke?

Bishop ;

ya….

mereka adalah golongan paling lemah,

jiwa2 mereka bergantung sepenuhnya kepada“barang buatan kami”….

dan mereka yg lain jika tidak sempat didatangiAl-Masih Dajjal,

akan diuruskan olehLucifer = Iblis

Luciferakan dtg apabila mereka di waktu ajal maut (ketika kematian)….

Lucifermembisikkan ke telinga mereka akan pertolongan dari sakitnya maut…

dan mereka akan dihantar ke neraka selama-lamanya….

dan ia telah berlaku……

Aku;ini semua mengarut…..apa buktinya?

(aku rasa terkejut…kali ini baru jiran ketawa tapi dengan cara yang sopan )

Bishop ;

baru2 ini kami terima berita mengenai si penjaga kubur MakamNabi Muhamad,

dia membacaal-qurandisisi makam dan tertidur,

kemudian dia bermimpi bahawaNabi Muhamaddtg kpdnya

dan mengatakan bahawaNabi Muhamadtelah mengunjungi umatnya

dan mendapati bahawa dalam60,000 org islam yg kembali kepada tuhannya,

tiada seorang pun yg benar2 beriman kpd tuhan.

dan kamu tahu bahawaLucifertidak diizinkan untuk menyamar sebagaiNabi Muhamad.(sama ada mimpi atau realiti)

(pergh……cuak jgk aku dgr,cm ne dorg bleh survey cm ni skli,

berdasarkn wajah..

dan create suatu kehidupan yg melahirkan bangsa yg korg suke kata bila nmpk je kte….”cute nyer awek ni”)

(aku rse dorg yg mukaCUTE macam ni dalam pemerhatian gereja….

rupa2nya dorg benar2 tahu diri kita lebih dari kita sendiri….”cute”banyak maksud )

Nasib baik cerdik pandai tak buat akaun facebook, beruntunglah mana2 manusia yang tak dedahkan gambar ke sana !!!

Apabila membaca petikan di atas saya terfikir,

Bishop ini tahu juga bahawaIblis/ Lucifertidak diizinkan menyerupai RasullulahNabi Muhamad.

Saya ingatkan hanya umat Islam yang tahu tentang perkara ini.

Ini menunjukkan pihakGereja Roman Katholiktahu bahawasanyaagama Islam sememangnya agama yang betul & benar!!!

Bishop ;perangai org2 islam sungguh kelakar….

apakah hati mereka semua sudah buta…

adakah kami perlu cederakan sebelah mata kami sendiri supaya mereka berkata “ rupa-rupanya inilah org yg ditunggu-tunggu”…..

padahal kami sudah singgah dikuil sulaiman

sekejap lagi kami akan ketengah-tengah bumi

(korang ingat lagi tak cerita The Lord Of The Ring ???)

(korang ingat lagi tak slogan “One Ring To Rule Them All ???)

(korang ingat lagi tak episode di mana Istana Sauron ada di Middle Earth ???)

(korang ingat lagi tak MATA_1 yang terapung2 di menara tu ?)

(korang tak perasan ke Filem itu adalah simbolik kepada peperangan antara Umat Islam & Tentera Dajjal tak lama lagi)

(ingat lagi tak terdapat watak2 seperti Gandalf, Legolas, Sauron, Urukhai, Hobbit, Elves,Arogorn)

(barangkali itulah watak2 Nabi Isa, Imam Mahdi, Bani Tamim, Dajjal, Iblis, Tentera2 dibayangkan di dalam filem ni ??? )

kebodohan org2 islam sangat menakjubkan….

sebelum iniPausbenedict xvi pernah datang ke sini,

menyambut harijadinya yg ke-81..

ya..ia disambut di‘ground zero”ramai org datang,

mereka sayang kpdPaus….

Aku;….eh, itu kan tempat world trade centre (WTC) runtuh..kenapa buat dekat situ pulak…

Bishop ;sebelum rombongan vatican terbang ke sini….

Pausbergurau dgn seorangMonsignor..

dia berkata

“saksikanlah….

org2 islamakan melihat saya berbahagia di mana tempat itutelah memberi izin untuk peluru dihadiahkan kepada mereka

“sangat merbahaya tuan datang ke sana…mahu saya hantar semua ‘cantus’ untuk lindungi tuan?”..

kata Monsignor..

Pauspun berkata

“biarkan ‘Cantus’ tidur puas-puas..

kemudian saja kita kejutkan ‘Cantus’ bilaMuhamad ke-2 (Al-Masih Mahdi).datang nanti”…

Pauspula berkata kpdMonsignor

“tidak perlu nak dirisaukanselagi saya tidak mencederakan sebelah mata saya

bukankah saya menyambut hari jadi saja?”…

saya sungguh hairan,

bila kami kata “paus menyambut harijadi”….maka org2 islam pun akan kata “dia cuma sambut hari jadi saja…bukan ada apa-apa pun”

rupa-rupanyaorang islamlebih bodoh dari jangkaan kami….

kebodohan mereka mengatasi usaha kami untuk membodohkan mereka…..

menakjubkan…

(ini dh lebih!..dari td sedap je ckpislambodo..ikut kn ati nak je aku tampar2 laju2 je muka dia…tp sabar je la)

Aku ;tadi pak cik ada cerita yangMonsignorada cakap tentangCANTUS

apa ke benda nyer ‘CANTUS’ tu….bunyi macam gempak jer..

Bishop ;CANTUSadalah warisan ‘Knight Templar’….

suatu amanah yg kami berikan kepada mereka kerana ketaatan mereka kepada paderi,bishop,kardinal dan semua pemimpin2 roman katolik..

kami berikan 1 kuasa kepada mereka,

kuasa yg meliputi semua penjuru dunia…

mereka pergi kemana saja tanpa banyak tanya kepadaPaus

selepas penjajahan eropah ke atas dunia,

dengan izin kami…‘Knight Templar’ telah menyerahkan warisan ini kepada kamu…

bukan kpdorg islamsahaja,

malah semua bangsa dan agama di dunia ini…

Aku;ni satu lagi…

mengarut,bila masa pulak kami memikul warisanKnight Templar?

Kerajaan sesebuah Negara kan milik rakyat sendiri selepas kemedekaan..

Bishop ;di tanah air kamu dahulu,

datuk2 kamu tidak sedar pun bahawa mereka telah bekerja untukKnight Templar

nyawa mereka telah kami gunakan untuk membunuh komunis..

begitu juga di sebelah pihak komunis,Knight Templartelah menggunakan komunis untuk membunuh kamu…..

kedua2 nya mati..

Knight Templar benar2 anak didikan kami…

datuk2 kamu itu sebenarnya mati sia2.

mereka semua akan masuk neraka….mati syahid konon2 nya.

Aku;yang ni lagi kelakar…

betul la datuk2 kami memperjuangkan tanah air..

bila masa plk datuk2 kami diperalatkan olehKnight Templar?…apa buktinya..

Bishop; sekarang ini mereka menjalankan tanggungjawab dan peranan dengan perasaan bangga,

malah ramai org2 muda bercita2 untuk menyertainya,

mereka sudah menganggap ia sebagai‘kerjaya’..

mereka benar2 menyayangikerjayaitu..

dan kami telah memberikan pakaian yg indah kepada mereka..

mereka benar2 sukakan pakaian itu malah berebut2 untuk memakainya…

orang2 yang mereka lindungi memandang mereka sebagai wira…

padahal mereka sendiri tidak tahu apa yang mereka lakukan,

dgn siapa sebenarnya mereka berkhidmat..

Aku;pak cik cakap pakaian?….

pakaian apa yang mereka pakai sampai dorg tak tau untuk sapa dorang bekerja??

Bishop ;

mereka itu memakai simbol warisanKnight Templarpada pakaian mereka.

di bahu dan lengan tangan mereka ada terdapat pingat

yang menunjukkan mereka telah dikitiraf akan menjalankan fungsi2 yang kami kehendaki…

tapi mereka tidak menyedarinya…

pingat itu kelihatan sepertihuruf ‘v’….

itulah simbol “CANTUS”…warisanKnight Templar

itu adalah permulaan sahaja

sebelum kamu menjadi orang yg lebih bodoh lagi apabila menerima pingat yg lebih besar….…

aku;huruf ‘v’ pada bahu dan lengan???…..

bukankah tentera,polis, anggota keselamatan dan badan2 beruniform spt pengakap,kadet dan semua tu???

Bishop; ya….

maka saksikanlah bahawa semua angkatan tentera di seluruh dunia adalah milik gereja!..

tidak kira kamu negara apa sekalipun!

Kamu semua sedang berkhidmat untukPaus!!

aku;ini mustahil !!!!

……bukan ke setiap negara di dunia ini memiliki ketenteraan masing2?….

habis tu selama ini perang yang berlaku di mana2 saja apa ertinya?..

sedangkan mereka itu semua adalah milik gereja…

bishop ;buka mata kamu dan lihat dunia…..

semua tentera di dunia ini tidak kira negara besar,

british,amerika,perancis,china,india,jepun,iran…

malah negara emas spt kampung kamu,Malaysia….

semua mereka memakai pakaian dan pingat2 yang sama….

dan mengapa mereka semua tidak memakai pakaian mengikut budaya dan agama masing2?????

..paus berkuasa untuk menggunakan sesiapa sahaja di antara mereka untuk dikorbankan….

(aku ingat jubah universti je sama dengan paderi…baju tentera pun sama kt mana2 negara,kalau ada beza pun sikit sangat)

(terpikir pulak aku dorang yang namanya, koperal, lans koperal, sarjan, inspektor, mejar…dorang tahu ke tak pasal ni?)

(tapi yg mcm sluBishopkata…”mereka sendiri akan mempertahankan pakaian mereka,kami tak perlu buat apa pun”…..

kalau bagitahu dorang pun kita yang kena tembak mati, tak pun.. sumbat I.S.A. I.S.A I.S.A.)

(paus pun berkata….

“biarkan ‘Cantus’ tidur puas-puas..

kemudian saja kita kejutkan ‘Cantus’ bilaMuhamad ke-2 (Al-Masih Mahdi).datang nanti”…

korang rasakan apa maknanya dia kata macam tu????

Simbol'V'? Selepas saya membaca perbualan di atas,

barulah saya perasan tentang lambang tersebut yang digunakan oleh tentera di seluruh dunia untuk melambangkan pangkat mereka.

Dan simbol'V'itu juga adalah secret signIlluminati.

BerkenaanCantus,

istilah itu tidak pernah saya dengar sebelum ini,

mungkin itu adalahkerahsiaan tahap tinggiyang didedahkan oleh Bishop tersebut.

Berikut adalah gambar-gambar Pope Benedict di Amerika Syarikat untuk meraikan Hari Jadinya sepertimana yang telah diberitahu oleh Bishop tersebut.


No comments:

4ever

4ever
BBS