Tuesday, April 05, 2011


Dialog Temubual (Bahagian 2/3):

( jiran bru saja pulang selepas mendapat undangan dari gereja st.peter basilica, Vatican

kerana ada urusan penting dan mesyuarat dgn 2500 orang bishop di suatu tempat yg dia enggan bg tau aku kt ne..)

Aku ;apasal pak cik nampak sibuk je…

selalu outstation je,

buat apa…

orang Islampegi Haji.Mekah…

pak cik pegi Vatican pulak,

Vatican ada buat haji jugak ke ?

(aku rasa macam nak ketawa…haha,saja je perli dia)

Bishop ; bagaimanakah kamu boleh ketawakan saya

padahal setahun dua ini adalah hajiyg terakhir bagi umat islam

kamu sudah berkahwin?

Aku;belum lagi…

kenapa pak cik tanya?

(ada hati nak tanya padahal dia dah tua nak mampos tapi tak kawin2)

Bishop ;…

skrng ini adalahketurunan islam yg terakhirmelansungkan perkahwinan

jika kamu tidak berumah tanggadlm masa setahun dua ini,

kamu akn menyesal seumur hidup…

tidak ada lagi kesempatan untuk berumah tangga

apabilaPaus Roman Peter iidilepaskan dari rantai yg mengikatnya sejak sekian lama….

umat islamsendiri yg membuatkan rantai itu terputus…

Aku ;ni apasal pulak yang terakhir haji la,kawin la….

sapaPaus Roman Peter iitu..

yang terakhir jugak ke….

Bishop ;akan sampai masanya kami akan tanggalkan pakaian kami,

kami tidak lagi perlukan semua ini…

kami pula yg akan menuntut segala hutang2 budi yang manusia ambil dari kami,

sedangkan selama 1000 tahun kami bersabar

kami tidak ambil sedikitpun nikmat kehidupan dari kamu,

malah hanya cukup-cukup saja makan minum untuk jasad kami…..

sekarang kamu akan membayar harga “dunia” yg kami binakan untuk kamu…….

Paus benedict xvisudah hampir selesai pekerjaannya…

sedikit lagi masa sebelum Vatican melepaskan“Penghulu Segala Paus”

…ya..Paus Roman Peter ii

dia adalahPausyg paling hebat,

Pausyg paling agung,

Pausyg terakhir sebelum hari pengadilan (hari kiamat)….

dia akn menungguMuhamad ke-2 (Al-Masih Mahdi)datang….

habislahMuhamad ke-2 (Al-Masih Mahdi)nanti…

Aku;sungguh misteri orang2 pak cik ni…

kami Islam percaya yangNabi Isaa.s akan berpihak kepadaAl-Masih Mahdi

padahal orang2 pak cik adalah pengikutNabi Isa,

siapakah sebenarnya gereja sehinggaNabi Isasendiri tidak berpihak kepada kristian….

macamana denganPaus?..

apa kedudukan dia apabilaNabi Isaturun ke dunia nanti?

(jiran tidak menjawab sepatah haram pun,dia hanya membisu dgn senyuman sinis)

Ini adalah bahagian yang paling menarik perhatian saya dan banyak pertanyaan saya sebelum ini yang kabur-kabur terjawab. Perhatikan kata-kata Bishop tersebut.

tidak ada lagi kesempatan untuk berumah tangga

apabilaPaus Roman Peter iidilepaskan dari rantai yg mengikatnya sejak sekian lama….

umat islamsendiri yg membuatkan rantai itu terputus…

Rantai yang mengikatnya?

Tidakkah anda perasan bahawa ada juga makhluk Allah yang telah dirantai sekian lama.

Ya…….dialah yang orang-orang Islam namakan sebagaiAl-Masih DAJJAL!

Sabda Rasullulah:

Dajjal itu sudah wujud sejak beberapa lama.

Ia dirantai di sebuah pulau dan ditunggu oleh seekor binatang yg bernama “Al-Jassasah”

Rekod Hadis Sahih Muslim

Adakah mungkinPaus Roman Peter iiini adalahAl-Masih DAJJAL?

Saya pernah mengadakan perbincangan dengan seorang pengkaji,

beliau mengatakan umat Kristian percaya bahawaPaus Roman Peter iiinilah yang akan menyelamatkan mereka dariAntichrist =Al-Masih DAJJAL.

Tetapi pada pendapat saya,

mungkinPaus Roman Peter iiadalahAl-Masih DAJJAL.

Umat Kristian akan terus sesat dan disesatkan olehPaus Roman Peter iiini.

Jika benarPaus Roman Peter iiadalahAl-Masih DAJJAL,

maka dia akan perintah dunia melaluiBaitul Muqaddis = Jurusalem

sepertimana dalam ceramahMaulana Imran N. Hosein.

Jika seseorang itu menjadiPope,

sudah pastilah pusat pemerintahannya akan berpusat di Vatican,

bukanBaitul Muqaddis = Jurusalem.

Macam mana ini?

Sebelum ini saya ada mendengar desas desus yang mengatakan pemerintahan Vatican akan berpindah ke Jurusalem tidak lama lagi,

tetapi masa itu saya tidak tahu apa tujuan pemerintahanPopedipindahkan keBaitul Muqaddis = Jurusalem.

Sekarang saya sudah dapat mengetahui kenapa perlu Vatican berpindah keBaitul Muqaddis = Jurusalem.

Ini kerana masanya sudah hampir danThe Last Popeakan dilantik dan memerintah dari sana!

Paus Roman Peter iiitu kemungkinan besar adalahAl-Masih DAJJAL,

kerana dia akan memerintah dariBaitul Muqaddis = Jurusalemdan dirantai sejak sekian lama.

The Bible apparently indicates that very near the end of time,

the Pope will actually quit Rome,

and move to Jerusalem,

in order to exercise control over the glorious holy mountain of God,

which is the explicit stated goal of Satan.

Mungkin sesetengah penganut Kristian mengangap Vatican akan menyelamatkan mereka dari Antichrist.

Tunggu dulu,

perhatikan lambang salib di belakang Pope dalam gambar di bawah.

Salib Terbalik yang melambangkanAntichrist = Al-Masih DAJJALitu sendiri!

Aku;tadi pak cik cakap pekerjaanPaus benedict xvidah nak selesai..

apa yang dia dah buat?…

kenapa ada orang ganti dia…

apasal tak terus lead sampai kiamat jer?

Bishop ;paus sudah tua,

jasad manusia ada usia tetapi jiwa tiada usia,

jiwa boleh diserahkan pada jasad yg masih hidup….

tiada masalah bagi mana2 paus,

jika jasad mereka mati,

jiwa mereka akan disambung olehPausyg seterusnya

PausPius xiiyg terdahulu telah melahirkan seorang hamba

“hamba yg telah diberikan olehPaus1 kuasa yg akan menemui sesiapa sahaja”

seseorang hamba yg akan menemui kamu tanpa jasadPausdi depan kamu,

hamba ini akan pergi ke setiap manusia yg bernyawa …

ya…

begitu pantas ia datang apabila bayi-bayi baru saja keluar dari rahim ibunya,

selepas itu hamba ini akan mengikut sehingga sejauh mana usia bayi2 itu …

dan hamba ini buta,

ia tidak menpunyai rupa,

ia juga tidak mempunyai nama….

Aku;siapa hamba yangPausPius xiilahirkan tu?…

ni pasal orang ke apa?

Bishop ;PausPius xiipernah berkata

“siapakah jasad tanpa jiwa dan siapakah jiwa tanpa jasad”

pekerjaan paraPaustelah membuatkan lidah2 manusia berkata

“pecah dan perintah”…

“pecah dan perintah”… telah diajar kpd kamu dengan perbezaan warna kulit,

padahal kami menghasilkan ianya lebih halus lagi……

“pecah dan perintah”…ke atas warna kulit kamu sudah dilakukan dengan meletakkan suatu kaum di suatu wilayah yg kamu kata ia “negara”

…selepas itu“pecah dan perintah”… ke atas hati –hati kamu pula…

sungguh menakjubkan sehingga hari ini kamu masih memahami ia sebagai perbezaan warna kulit.

selainsahabat2 Nabi Muhamad,

hanya kami sahaja yang mengerti apa itu“demi tuhan yang jiwa Muhamad di tangan-Nya”

sekarang ini ia telah menjadi“demi tuhan yang jiwa2 manusia di tangan Paus”

Nabi Muhamadsungguh bijaksana..

Nabi Muhamadhanya membenarkan wujud hubungan tuhan dan makhulknya,

rasul dan umatnya,

raja dan rakyatnya,

ibubapa dan anaknya…

tidak wujud hubungan lain..

kami telah mewujudkan pelbagai hubungan manusia dgn watak kehidupan palsu ,

contohnya sebuah perniagaan yang perlu ada orang yang bernama pengarah,timbalan,setiausaha,eksekutif dan lain-lain…

perbezaan watak inilah yang akan“pecah dan perintah”… hati-hati kamu

bodoh benarorg2 islam,

tidakkah mereka terfikir mengapa watak2 ini tidak wujud semasa zamanNabi Muhamaddahulu ???….

dan kamu juga diajar supaya merasa diri sbg kaum yg bodoh,

sekiranya tidak wujud semua watak2 itu dalam kehidupan kamu…

Aku;nanti kejap pak cik….

adakah ini yang dikatakan “hamba”Paus …

takda sebarang symbol pun seperti sebelum ni….

Bishop ;ada….

para paus telah menamakan “hamba” sebagai “Benedictine Order

ya..Benedictine Order….

ia sangat persis untuk mengetahui jiwa2 manusia sama ada mereka akan menyembahtuhan Nabi Muhamadatau menyembahLucifer ~ Iblis..

Aku;la…ingatkn org tadi…

benedictine order…order…adakah ia suatu seperti peraturan atau undang2??

Bishop;Benedictine Orderadalah segala perkara di dunia ini yang tertulis di atas kertas,

Kemudian kamu akan mengatakan ia sebagaiilmu,

Maka terjadilah diri kamu seperti hari ini…

Bukan mudah nak membuatkan kamu menerima ia sebagai ilmu…

Aku;kenapa pak cilk perlu buatkan kami menerima ia sebgaiilmu?

Bishop ;sebabilmuitu sebenarnya adalahundang-undang….

Ilmuadalahundang2untuk jiwa kamu,

danundang-undangbertulis yg ada di dunia ini masih lg sbg undang2 tetapi ia untuk jasad kamu.

contohnyailmu “sains”..

knp ia diajar kpd kamu dalam bentuk ia sbgilmu???…

dan bukan ia diajar dalam bentukundang2???……

sudah pasti kamu tidak mahu belajar sebab kamu akan lihat ia sebagai suatu paksaan..

paraPaustelah amanahkan “Benedictine Order” ini kepadaUnited Nation (UN)…

Aku;UNITED NATION (UN)!!!…PERSATUAN BANGSA-BANGSA BERSATU !!!!!…….

gila ke apa dunia ni???

mengarut lah pak cik PBB kn selalu buat kebajikan,

tolong negara miskin dan jadi rujukan mana2 masalah negara2 dunia ni….

pak cik jangan cakap sembarangan..

Bishop ;Benedictine Orderis symbolize by the olive wheat and grain”…

dan kamu lihatUNmenggunakan simbolBenedictine…..

dan paraPaustelah membina perjuangan yang akan diselesaikan olehPausyang akan datang…..

(perasan jugak aku yang logo PBB tuh memang ada symbolBenedictine

planet bumi dekat dalam,

diluarnya ada symbol mengelilingi bumi tu macam padi,

bentuk gandum pun ada,

macam daun zaitun pun ada…

tapi ada 2, kanan dan kiri)

Saya tahu apabila kamu mendengarunited nation

di fikiran kamu akan terbayang suatu kuasa besar…

dari sebesar-besar undang2 sehingga sekecil-kecil undang2 dilaksanakan,

pertama kaliBenedictine Orderdtg kpd kamu apabila kamu lahir saja,

kena daftarsijil lahir,

sehinggalah kamu mati kena daftarsijil mati..

makaBenedictine Orderterpisah dari kamu….

tidak kiralah…

undang2 jenayah,

undang2 ekonomi,

undang2 jalan raya sekalipun…

apa sahaja di dunia ini yang namanya undang-undang ia adalahBenedictine Order

Aku;ah….tak mungkin la pak cik…

bukan ke setiap negara ada peruntukan dan menggubal undang2 sendiri???..

macamana pak cik kata semua undang2 dekat dunia ni milik gereja???

Bishop ;saya tidak menipu kamu…..

Lihat saja di mana2 negara sekalipun,

pada bendera,

jata,

mahkamah,

perlembagaan dan apa saja yg seumpamanya

mereka semuanya memakai simbolBenedictine….

cantus’ danBenedictinemacam adik-beradik,

mereka tidak boleh dipisahkan…

Aku;undang-undang untuk jiwa???….

kalauBenedictine Orderuntuk undang2 jasad manusia dah ada symbol pada jata,bendera,perlembagaan semua tu…

Benedictine Orderuntuk undang2 jiwa manusia apa pulak???

Bishop;ini adalah yg berat sekali bagi kamu…

katakan lah pada saya yg kamu tidak ingin mengetahuinya..

Aku;tak kisah la hati saya pedih menerimanya..

pak cik cakap je la..

Bishop ;Nabi Muhamad dan sahabat2nyatidak membenarkan ilmu, sesuatu yg memberikan harga kepada diri sendiri…

maka kami hasilkan perkara2 yg berlawanan dgnNabi Muhamad dan sahabat2nya

setiap perkara yg kamu lalui sehari-harian akan membentuk jiwa2 kamu…

semasa kamu kanak2…

kamu diajar menggunakan pancaindera…

kamu diajar bagaimana sesuatu ilmu itu akan meresap di otak kamu..

kamu diajar membaca,

menulis,

mengira,

mewarna,

bermain,

berlari..

selepas itu kamu akan ditanya “bila dah besar nanti nk jadi apa?

Apa cita-cita kamu nanti?”…

kamu diajar supaya menjawab “bila saya dh besar saya nk jadi doktor,cita-cita saya menjadi peguam..dan sebagainya”…

perbezaan jiwa belum wujud tetapi fungsi2 watak sudah kamu fahami

selepas itu kamu akan diajar fungsi-fungsiilmu,

bagaimana setiapilmuakan bertindak mengikut maknanya sendiri…

kamu merasa kagum dan percaya ilmu

selepas itu kamu akan dipisahkan dengan org lain..

kamu diajar untuk menilai“pelajar pandai”

dan“pelajar bodoh”….

pelajar pandai mendapat pujian,

pelajar bodoh dimarahi oleh ibu mereka..

ini adalah asas untuk memecah belahkan kamu…

tetapi kamu diajar“perpaduan antara kaum”

supaya kamu percaya warna kulit menyebabkan perpecahan..

Padahal perbezaanilmuadalah senjata..

ilmuyang berbeza maka pekejaan kamu berbeza…

maka berbezalah duit kamu,

berbezalah rumah kamu,

berbezalah perhiasan kamu,

berbezalah maruah kamu….

selepas itu kamu diajar

“miskin kaya tiada beza sama sahaja”…

maka lupalah kamu bagaimana ia bermula

pelbagai masalah kehidupan direka,

supaya pelbagai penyelesaian dapat direka,

pelbagai penyelesaian direka supaya pelbagai ilmu dapat direka,

pelbagai ilmu direka supaya pelbagai pekerjaan dapat direka,

pelbagai pekerjaan direka supaya pelbagai taraf kehidupan dapat direka,

pelbagai taraf kehidupan direka supaya pelbagai jiwa manusia dapat direka,

pelbagai jiwa manusia direka supaya pelbagai maruah dapat direka,

pelbagai maruah direka supaya pelbagai cara diri mereka akan dibeli …

maruah yang akan mengkafirkansemua orang islam,

mereka yang kafirsememangnya telah kafir..

(patutla kadang2 aku tgk kat hotel2, orang Islam yang kononnya smart, dengan selamba minum arak, maksudnya diorang ni sebenarnya dah kafir la ye ?)

(kalau yang dah kafir tu memang takde orang peduli pun sebab mereka sememangnya begitu)

(maknanya…….kalau perempuan Islam yang sengaja tak pakai tudung, agak2 tarafnya apa ?)

Aku;peh….!!…

teliti betul pekerjaan org2 pak cik,

tapikan bagaimana‘maruah’ boleh mengkafirkanorang2 islam???.

apa buktinya ???

bukanya kami takda otak nak menilai macamana sesuatu keadaan itu utk dinilai sebagaikafir

Bishop ;Benedictine Ordertelah berkuasa terhadap semua manusia di planet ini,

tiada siapa dapat melarikan diri…

malah manusia berebut2 memilikinya..

mereka sangat menyayangi diri sendiri,

malah mereka akan mempertahankan maruah ini dengan apa cara sekalipun…

kami x perlu buat apa2 pun..percayalah

seperti ‘cantus’…

kami juga memberikan pakaian yang indah kepada mereka ini…

mereka benar2 sukakannya..

malah jikaPausberkata kpd mereka“pakaian ini adalah khidmat kamu kpd ku”

mereka akan menafikannya !!!…

bagaimanakahMuhammad ke-2 (Al-Masih Mahdi)dapat menyelamatkan mereka sedangkanPaussendiri sudah mengatakan kebenaran???

Aku;sedangkanPaussendiri mengakui cakap macam tu dan dorang tak layan…

apatah lagiAl-Masih Mahdi!…

dunia betul2 mahu kiamat..

apa pakaian yg mereka pakai sampai dahsyat macam ni jadinya ???

Bishop ;….mereka adalah org2 yang memakai..“tie”

itulah simbol “Benedictine Order”..

bukan itu saja..apa saja

“pekerjaan manusia yg didatangkan dengan pakaianya” adalahBenedictine Order!!

..mereka orang yang kamu kata sbg“golongan profesional”,

”kolar putih dan kolar biru,

”pakaian formal dan pakaian seragam”…

semuanya berkhidmat untukBenedictine Order

lihat saja pakaian pelajar sekolah,doktor,ahli perniagaan..

mereka semua sama sahaja..

walaupun pakaian diantara mereka berbeza tetapi fungsi mereka sama saja…Benedictine Order

mereka semuanya tidak menyedari bahawa mereka sendiri menjayakanBenedictine Order

semua manusia benar2 telah dikuasai gereja..

Aku;pelik bin ajaib!!!….

apa yg telah berlaku sehingga berbilion2 orang telah bekhidmat untukPaus??!!!

Bishop ;dulu dari kampung kamu, Malaysia

ada pemimpin kamu yg telah memerintah selama 20 tahun diundang menemuiPaus John Paul ii,

dan pemimpin kamu telah ditanya tentang pencapaianBenedictine Orderdi sana

Paus John Paul iisangat gembira dengan pemimpin kamu yg sukakan org2 jepun…

”dasar pandang ke timur”…

dia selalu mengulang-ulang ayat ini kpdPaus John Paul ii.

sebab itulah mengapaorg2 islamsengaja dicabar ilmu ini ilmu itu,

mundur ini dan mundur itu,

maju ini dan maju itu….

org2 kafir segaja dimajukan supayaorg islamtersepit

dan membuatkanorg2 islammerasa “Benedictine Order” suatu keperluan hidup…

org2 islamtidak menyedarinya bahawa mereka bersaing untukBenedictine Order..

saya seorgbishopharus tau kata2org islamyg terkenal spt“berjaya di dunia dan akhirat”,”menjadi seorg islam yg cemerlang”…

semua dirancang supaya ia meyakinkan kamu tanpa kami suruh anda berkata spt itu…

Aku;jadi…Benedictine Orderni sudah berjaya ke belum???….

kalau ia sudah berjaya kenapaorang Islamsekarang ni masih mampu mengucapSyahadah???

Bishop ;sebenarnya ia telah dirancang1000 tahundahulu,

semasa zaman seorg paderi yg bernamaSt.Malachy

vatican telah merancang bahawaPausyang ke-111 akan memikul suatu pekerjaan..

MakaKardinal Joseph Ratzingersemasa ditabalkan sebagaiPausyang ke-111,

dia diberi nama“Paus Bendict xvi”

Pausterakhir menggunakan nama “benedict”….

diaPausyg akan meraikan kejayaan “Benedictine Order” …

kejayaan ini dinamakan sebagai“glory of the olive”

…ya….simbolBenedictine….

apa ygislamsedang perjuangkan??……

bodoh benarorg2 islam

sungguh menakjubkan!!!

PengikutNabi Muhamadsebodoh ini…..

aku;kalau macam ni la keadaanya…

orang2 kafirlagi bodoh sebab diorang lagi maju…

tapi pasti adaorang2 islamyang akan lawanBenedictine Order..

Bishop;mahukah kamu tahu

mengapaMuhammad ke-2 (Al-Masih Mahdi) akan kelihatan spt org jahat,

spt yg saya katakan sebelum ini????

sebab dia menentangBenedictine Order!!!

ya,setelahumat islamsendiri mengakui bahawa pekerjaan mereka mendatangkan keselesaan hidup

dan mereka berkata

ilmu2ini dari cendekiawanislamdahulu, dan lihatlah kawan2ku inilahnikmat islam

sebab itulahumat islamdiumpan supaya mereka mempertahankan ilmu2 ini bahawa ia lahir darisarjana2 islam….

padahal kami telah mengubah suaiilmuini sebelum penjajah mengajarkannya kpd kamu

apabilaPaus Roman Peter iimuncul nanti,

umat islamakan dituduh oleh org2 kafir

bahawa ilmu2kepunyaan islamlah yg membawa kerosakan kpd diri mereka…..

orang2 islamakan dibunuh habis-habisan olehorg kafir..

gereja x perlu buat apa pun…

adakahorang2 islamyang dikatakan “umat islam cemerlang

akan meniggalkan semua “kecemerlangan” mereka ketikaMuhammad ke-2 (Al-Masih Mahdi)datang untuk mencabut kecemerlangan palsu mereka…

saya fikir tidak !!!

Mereka akan mempertahankan “Benedictine Order”….

saya izinkan untuk kamu cerita perkara ini kpdorg2 islam…..

kamu akan lihat mereka akan berkata kpd kamu“kamu dan cerita kamu semuanya tipu belaka”

Aku ;sapa yang akan kata macam tu pada saya???…

Bishop ;MEREKA SEMUANYA….

Luahan Peribadi:

(CantusdanBenedictine…macam adik beradik,mereka tidak boleh dipisahkan,apsal dia kata tak boleh dipisahkan ek..lupa pulak aku nk tnya dier)

(seingat aku satu2 nyer pemimpin kita yg prnh jumpa paus john paul ii adalah Dr. Mahathir….ya..sebelum dia letak jawatan,dasar pandang ke timur,20 tahun perintah…dia la…)

(sanggup ke kalau korgbakar sijil,diploma and ijazah kehormat korg???..Benedictine Ordersmua tu….)

(takda beza pun klu korang tak pakai tali leher,seluar slack dan kemeja…keje tetapi sama,…tak buat kerja tak dapat gaji,macamana nak bagi anak bini makan?…perangkap maut !!!)

Bahagian ini juga amat menarik.

Sekali lagiBishoptersebut menyebutkan tentangPope Roman Peter II

yang akan muncul selepas 111th Pope iaituPope Benedictsekarang dan tentangBenedictine Order.

apabilaPaus Roman Peter iimuncul nanti,

umat islamakan dituduh oleh org2 kafir

bahawa ilmu2kepunyaan islamlah yg membawa kerosakan kpd diri mereka…..

orang2 islamakan dibunuh habis-habisan olehorg kafir..

gereja x perlu buat apa pun…

Bishop ;Benedictine Orderis symbolize by the olive wheat and grain”…

dan kamu lihatUNmenggunakan simbolBenedictine…..

dan paraPaustelah membina perjuangan yang akan diselesaikan olehPausyang akan datang…..

UN

Lambang UN itu sendiri adalah Olive Wheat And Grain.

AdakahBishopini sengaja mereka cerita tentang UN ini?

Oh, tidak.

UN adalah antara pelan mereka untuk mewujudkanOne World Governmenttidak lama lagi.

Masih ingat lagi slogan 1 Israel ?

Masih ingat lagi slogan 1 Singapore ?

Masih ingat lagi slogan 1 Malaysia ?

Bishop ;dulu dari kampung kamu, Malaysia

ada pemimpin kamu yg telah memerintah selama 20 tahun diundang menemuiPaus John Paul ii,

dan pemimpin kamu telah ditanya tentang pencapaianBenedictine Orderdi sana

Paus John Paul iisangat gembira dengan pemimpin kamu yg sukakan org2 jepun…

”dasar pandang ke timur”…

dia selalu mengulang-ulang ayat ini kpdPaus John Paul ii.

Ramai orang menuntut ilmu kerana pangkat dan kedudukan.

Ini adalah salah satu tanda kiamat.

Keadaan ini bertepatan dengan situasi sekarang,

orang menuntut ilmu kerana mahu mengejar pangkat,

kedudukan harta !

Bertepatan dengan kata-kataBishoptersebut di bawah.

Bishop;Benedictine Ordertelah berkuasa terhadap semua manusia di planet ini,

tiada siapa dapat melarikan diri…

malah manusia berebut2 memilikinya..

Mereka sangat menyayangi diri sendiri,

malah mereka akan mempertahankan maruah ini dengan apa cara sekalipun…

kami x perlu buat apa2 pun..

percayalah seperti ‘cantus

kami juga memberikan pakaian yang indah kepada mereka ini…

mereka benar2 sukakannya..

Bishop itu juga tidak kisah rahsia sebegini disebarkan

kerana dia tahu ramai antara kita tidak percaya dengan semua ini.

Adabeberapa faktor yang menyebabkan mereka tidak percaya,

antaranya ialah minda mereka terlalu lama terpenjara olehSistem Al-Masih Dajal.

Bishop;Saya izinkan untuk kamu cerita perkara ini kpd org2 islam…..

kamu akan lihat mereka akan berkata kpd kamu“kamu dan cerita kamu semuanya tipu belaka


No comments:

4ever

4ever
BBS