Tuesday, April 05, 2011

Dinar-Emas.COM:http://www.dinar-emas.com/vaticans.html#ixzz1IdJuVDCF
Dapatkan Dinar Emas Anda Yang Pertama Dihttp://www.dinarmas.com

Dialog Temubual (Bahagian 3/3):

Bishop ;sudah lama kamu tidak kelihatan,

ke mana kamu telah pergi..

pak cik kamu tu kesunyian…

Aku;saya pergi balik kampong sekejap…

ada hal sikit…

Bishop ;hmmm….

buat persiapan ke…

(terkedu tekak aku bile dia kata macam tu)

Aku;takdalah…..

Cuma jumpa kawan-kawan lama jer…

Bishop ;semua tu sia-sia saje,

di dapur rumah saya pun hanya cukup untuk sehari-harian

Aku ;tak jugak….

selain tu saya ada kumpulkan peristiwa dan berita2 di kampong saya ,

suratkhabar bertarikh sebelum kemerdekaan sehinggalah sebelum saya meninggalkan Malaysia…

kemudian saya suruh peguam saya susun setiap perlembagaan undang-undang dari yg paling besar hinggalah yg paling kecil

menjadi bentuk sepertipokok yg ada dahan dan ranting sehingga daunnya,

Saya sewa sebuah dewan

dan mengupah orang menulisnya di atas kertas

dan susun kertas 1 persatu mengikut susunannya

sehingga penuh lantai dewan sampai kaki lima….

kertas inibewarna hitam

kemudian saya minta peguam saya trace record kes mahkamah yg pernah berlaku di Malaysia

dan tulis di atas kertas dan susun kes mengikut kertas hitam tadi (kes yg berdasarkan peruntukan undang2) ….

Kertas mahkamah inibewarna coklatdan ditampal diataskertas hitamitu….

Disebuah dewan yg lain…

Kemudian susun organisasi kerajaan,

kementerian,

jabatan mengikut pokok dan rantingnya…

kertas kerajaan inibewarna biru

selepas itu kami susun fungsi dan duti-duti setiap organisasi kerajaan ini di ataskertas hijau

kertas hijauditampal di ataskertas biru

Di sebuah dewan yg lain juga…

Susun organisasi kerajaan dari pemerintah,

menteri,

pegawai-pegawai kerajaan..

(susun mengikut gred jawatan)

organisasi kerajaan ini kertasnya bewarna merah…..

kemudian tugas-tugas jawatan ditulis di ataskertas oren…

kertas orendi tampal di ataskertas merah

Dan di 6 dewan yg terakhir…

dewan yg paling besar….

ini yg paling sukar…

kami menyusun setiap peristiwa2 dan berita2

yg berlaku selama lebih 50 tahun,365 hari setahun,30 hari sebulan,7hari seminggu,24 jam 1 hari..

Kertas peristiwa inibewarna kuning….

pokok dan dahanya berdasarkan turutan tarikh…

Dan banyak juga duit dan org yg saya belanjakan untuk kerja2 ini….

Bishop ;jika org lain tahu,

org akan kata kamu ni kurang siuman….

tapi tidak bagi saya…

kamu mencari sesuatu yg org lain tidak pedulikan….

tapi kamu akan menemui jalan buntu semasa menyusun semua ini…

Aku;betul tu pak cik….

tapi macmana pak cik tau

Bishop ;kamu mahu melihat “benedictine order” dengan seluas mata memandang….

Kamu mahu tahu bagaimanabenedictine orderini berhasil…

Tapi susunan itu banyak kekuranganya…

Manusia yg perlu menggerakkanya…

Kamu tidak akan mampu menulis bilangan manusia di atas kertas..

Aku ;org2 pak cik mesti pernah buat perkara seperti ini…betul tak?..

saya rasa mungkinVaticantelah menyusulnya beratus tahun dahulu…

itu anggapan saya saja..

Bishop ;kami tidak pernah tulis ianya di atas kertas sekalipun…..

Ia hanya bermain di kepala kami saja..

Aku ;wah…hebat betul orang2 pak cik…

tak menulisbenedictine orderpada kertas….

kalau tak tulis pada kertas,

Vaticantulis dekat mana…

mustahil lah pak cik!..

perkara ini begitu rumit..

akal manusia pun tak mampu ingat semua ni…

Bishop ;tiada masalah bagiPausmalahPaderisekalipun…

Benedictine orderhanya berlegar-legar di ingatan mereka…

Kami sangat kenalwali-wali islamlebih dari anak murid wali itu sendiri mengenali gurunya..

Wali islamlebih mulia darimalaikat

Mulia bukan setakat nama,

malahwali islammampu melakukan sesuatu ygmalaikat mampu lakukan….

Aku ;memang la wali-wali Allah mulia…

manusia dan malaikat kan makhluk yang berbeza,

berbeza alam…

mana mungkin manusia mampu melakukan perkara yg malaikat boleh lakukan

Bishop ;tuhan kpdNabi Muhamadpernah berkata

Malaikat mampu mengira jumlah titisan hujan yg turun darilangit….

Tetapiwali islammampu mengira kerosakan jiwa manusia 1 per 1 dan sebab ia berlaku…

Umpama jumlah titisan hujan yg turun ke bumi…

Benedictine orderakan merosakkan jiwa manusia sedikit demi sedikit umpama titsan hujan yg turun ke bumi….

wali islammemang celaka !!

Mereka ini akan menggangu urusanPaus!!

Wali islammampu menghiduBenedictine order….

Makaknight templartelah menjejaki bumi wali islamsehingga ke timur

dan ke bumi bangsa Melayu di Nusantara…

Di Nusantara,

knight templartelah menemui“tapak kaki”terakhirwali-wali islam

Mereka perlu ditentang dan dibunuh !!

Pauspernah berkata kpdknight templar

“ bunuh‘wali sembilan’atau kamu akan lihat tapak kaki mereka di rome”

Rupa-rupanyawali-wali islamhanya tahu perkara2 yg menyebabkan kerosakan jiwa..

tetapi tidak tahu bagaimana mahu menghasilkan perkara2 itu…

wali-wali islambukan tandingan kepada kebijaksanaan Paus dan “wali-wali gereja

Aku ;wali-wali gereja???….

gereja pun ada pangkat wali ke?..

adakah mereka mempunyai kebolehan seperti wali-wali Allah yg pak cik ckp sebentar tadi?

Bishop;tuhanNabi Muhammaditu adil…

Dia memberikanmusuh2Nabi Muhammadkelebihan yg sama..

Benedictine orderditulis olehwali2 vatican….

Mereka “menulis sepertimalaikat”…

Ya…

Menulis sepertimalaikat,

menulis di dalam jiwa bukannya di atas kertas..

Aku :“menulis seperti malaikat”…

malaikat apa yg menulis…

oh..

adakah pakcik mengatakan menulis seperti malaikat raqib dan atit???…

malaikat yg menulis amal kejahatan dan kebaikan…

Bishop ;ya…benar sekali…..

jiwa manusia adalah roh..

roh manusia diciptakan dari cahaya…

malaikat menulis amalan kamu sepantas cahaya….

jiwa manusia sifatnya berubah-rubah

dan iman manusia berubah-rubah sepantas cahaya….

makabenedictine orderperlu “direka sekecil zarah”…

supaya ia boleh berfungsi dan bergerak sepantas cahaya…

Aku ;kenapaBenedictine orderdireka sekecil itu

dan perlu bergerak sangat pantas seperti cahaya??…

Bishop ;benedictine orderperlu direka pantas

supaya mampu berfungsi dalam keadaan diri kamu tidak menyedarinya,

apabila kamu tidak menyedari ia berlaku,

maka kamu sebenarnya telah pun ditipu…..

“pandangan mata selalu menipu,

tafsiran akal selalu tersilap,

dan dan lidah pula selalu tersasul”……

bukankah kata2 ini terkenal dikalanganorg2 islam…

Aku ;apa pentingnyaBenedictine orderperlu sepantas cahaya???…..

klu lebih perlahan dari cahaya x boleh ke???

Bishop ;pandangan mata yg selalu menipu….

Ya….

Mata paling banyak belajar…..

Disebabkan mata berfungsi dengan cahaya….

Urat2 saraf menghantar isyarat ke otak sepantas cahaya…

Maka benedictine order perlu sepantas cahaya….

Aku ;ish mustahil la semua ni…….

jikaBenedictine ordersepantas cahaya….

contohnya sebuah kereta la kn…

adakah kereta perlu bergerak sepantas cahaya

dan contohnya yg bukan benda spt sistem pedidikan …

jika sistem pendidikan dan kereta bergerak sepantas cahaya…

dah tentulah mata pun x sempat nk tengok….

macamana nak tipu manusia

Jiran ;yg pantas itu bukan jasad atau penampilan,

Tetapi tujuan dan hikmah sesuatu ciptaan benedictine order meresap ke dalam jiwa….

Meresap ke dalam jiwa sepantas cahaya….

(meresap sepantas cahaya….lama jugak aku termenung…sementara jiran sedang membuat kerja2 dapur)

Aku ;pak cik…..

itu pantas,

yang dikatakanbenedictine order“direka sekecil zarah”…

tu pula macamana….

Bishop ;membahagi-bahagikan fungsi manusia

Supaya tujuan dan hikmah sesuatu ciptaan benedictine order tidak meresap ke dalam penglihatan….

Tidak meresap ke dalam penglihatan mata manusia…

Bila ia tidak meresap ke dalam penglihatan manusia..

Maka…

Semuanya akan jadi indah –indah belaka…

Kejahatan akan dilihat sbg kebaikan,

Kebaikan akan dilihat sbg kejahatan….

Ya…

Membina kelemahan manusia

Supaya menilai sesuatu berdasarkan apa yg mereka lihat di depan mata saja…

Misalnya di zamanNabi Muhamad….

Jika dia peniaga,

Maka dia akan melakukan pekerjaan sbg peniaga,

Dialah yg menimbang,

Dia yg menerima bayaran,

Dialah yg menjual….

Makabenedictine ordertelah mengecilkan fungsi manusia

Spt yg kamu lihat pada hari ini….

Dalam kerajaan dan perniagaan yg mempunyai pelbagai tugas dan masalah

…selepas itu kamu akan berkata

“saya hanya berniaga saja”,

Saya hanya pekerja saja”…

Maka bodohlah kamu tidak mengetahui jika fungsi kamu digabungkan menjadi apa…

Kamu merasakan ia pekerjaan yg baik sebab kejahatan itu tidak berlaku di depan mata kamu…

Kejahatan yg “direka sekecil zarah”,

Memanglah kamu tidak nampak!!

Peranan manusia yg pelbagai ini apabila digabungkan…

Ia telah memberi kepadavaticankuasa untuk menentukan nasib masyarakat dunia..

Kuasa di hujung jari…!!

Mengawal berbilion manusia sehingga setiap orang sekalipun…

Denganangka-angkasahaja..

Bila paus jentikangkasaja maka berjuta-juta manusia akan menderita….!!

Aku ;bagaimana seorang manusia saja sepertiPaus,

Paus benedict xviboleh menentukan nasib manusia dengan angka….

apakah angka itu??

Bishop ;angka itu adalah apa yg manusia sebut ia sebagai “matawang” ….

Lihatlah wahai manusia…..

Bagaimana kamu dikawal kehidupan hanya denganangkasahaja !….

Bukan apa pun…

Dgnangkasahaja..

Lihatlah penderitaan manusia yg disebabkan “tidak cukupangkadalam poket mereka”…..

Mereka kelaparan,

Mereka tidak mampu berkahwin,

Mereka bermusuh,

Mereka membunuh,

Mereka mencuri,

Mereka menindas dan mereka mengkhianati sesama sendiri….

Semua disebabkan “angka-angkapada kertas”

Dan pada waktu ini kamu sedang berkata “inicuma duit saja bukan ada apa2 pun”……

Jika mata kamu lihat duit….

Maka kamu akan kata itu adalah duit….

Bodoh sungguh !!!!

Benedictine ordertelahmembina kelemahan manusia

Supaya menilai sesuatu berdasarkan apa yg mereka lihat di depan mata saja…

Sekarang ini katakanlah kepada saya…….

”saya bangga jadi seorang ahli perniagaan”….

”saya bangga mendapat ijazah”…..

Kasihan sungguh manusia…

Manusia sendiri menjayakanbenedictine order!

WahaiNabi Muhamad!!……

Segala usaha kamu dahulu hancur lebur…

ZamanNabi Muhamadcuma ada pasar..

”pasar” telah menjadipasaran

“wang” telah menjadimatawang

Terima kasih kasih kepada dua orangkesatria vatican….

Keluarga weishpautdankeluarga rotschild

Dan tidak lupa juga kepadakeluarga rockefellar…..

angka-angkayg boleh dipegang dgn tangan,

Sekarang ini hanya untuk dilihat sahaja…

Wahyu terakhir al-quransudah sempurna diperangi…

Cuma tunggupaus terakhirsahaja..

Bukan untuk jentikangkaini…

Tetapi untuk pijak habis-habisanangka-angkaini!!….

Aku ;Benedictine orderni sungguh rumit sehingga saya tak tahu dimana hujung pangkalnya…

tak tahu bagaimana semua ni bermula…

susun –susun lagi pening kepala….

lagi la nk “menulis seperti malaikat”….

Bishop ;benedictine orderboleh dilihat dengan hati… …

.Hati kamu mesti lebih pantas dari pandangan mata

Supaya akal kamu tidak ditipu pandangan mata ..

Tetapi saya lihat kamu tidak mampu..

Aku ;jika manusia biasa tidak mampu melihatnya…

macamana kami boleh terlibat sama denganBenedictine order…

padahal kami tak tau kewujudannya

Bishop;untuk itu kami telah menghasilkanmakhluk yg sama pantas seperti malaikat…..

(kadang-kadang bila kita tengok bursa saham,

nilai matawang kita x tahu bagaimana ia terhasil kemudian dgn x sengaja terbagi kuasa pada org untuk mengawal kita…

silap kita kerana menganggap ia Cuma nombor2 sahaja)

(kalau bisnes forex atau internet lagi teruk….

alih2 je dapat duit tapi tak tahu macamana ia berlaku….mungkin ada org yg tertindas disebabkan keuntungan kita…kita tak nampak depan mata)

Aku ;hari tu pak cik ada cerita pasal malaikat kan…

pasalVaticanmencipta makhluk yg sama pantas seperti malaikat kan…

adakah inisuatu perumpamaan atau memang makhluk ini betul betul ada dan boleh dilihat..

bila pak cik sebut makhluk je saya rasa seperti ia makhluk hidup seperti manusia dan haiwan..

Bishop ;makhluk hina ini hanya sbg sebab saja,

tidak penting bg kami…

Apa yg lebih utama adalah serapuh mana jiwa manusia dapat dihasilkan dgn masa yg semakin suntuk ni..

Ya..hanya tinggal setahun dua ni saja….

Tujuan penciptaan adalah arahanvatican,

Yg membuatnya adalah kesatria-kesatria…

Tetapi ia tidak terus dicipta….

Apabilabenedictine ordertelah sempurna duduk bertakhta di hati manusia barulah ia dilepaskan…

Aku ;maksud pak cik makhluk ini bukan matlamat,

tetapi ia dicipta untuk membantu menjayakanBenedictine order

macam tu ker..

apa yg org2 pak cik buat sebelum makhluk ini dilepaskan…

Bishop ;YA…..

Semasa penjajahan,

Walaupun pemerintahan telah dipisahkan dgn raja yg hanya menguruskan agama dan budaya…

Hasilnya masih tidak memuaskan…

Walaupun kerajaan di seluruh dunia telah digulingkan…

Tapi semua agama di dunia ni masih tegak berdiri…

Umat islam masih menyembah tuhan muhamad,

Umat2 kafir di timur dan barat,utara dan selatan masih menyembah berhala…

Begitu sakit hati paus dan paderi2 vatican melihat suasana ini….

Sakit hati yg teramat sangat…

Banyak nyawa dan harta telah raja2 erpopah korbankan untuk vatican….

Vaticanbukan mahu kekayaan hasil bumi di tanah jajahan dan raja2 eropah telah menjadi tulisan sejarah demi melindungi gereja

Aku ;macam tu ye….

kenapa kehidupan sesuatu rakyat tidak berubah walaupun kerajaan mereka telah digulingkan..

rakyat mampu teruskan hidup sendiri tanpa sebuah kerajaan ke?

Bishop ;YA BENAR SEKALI….

Walaupun kerajaan mereka telah hancur

Tetapi rakyat masih mampu berdikari,

Rakyat tidak ada masalah.

Mereka lari ke ceruk hutan dan gua lalu mencari makanan sendiri…

Kebergantungan kepada raja tidak wujud,

Rakyat tahu apa yg mereka harus lakukan,

Mereka tidak perlukan pimpinan sesiapa,

Sesiapa sahaja mampu berjuang….

Merekalah raja,merekalah bapa,

Merekalah guru,

Merekalah rakyat…

Seorang saja mampu buat pelbagai perkara

LaluPausberkata

“jadikan mereka setiap seorang,satu kebolehan saja…

Kamu akan lihat pemerintahan paus-paus benedictine akan datang nanti,

Rakyat akan memberi makanan kepada pahlawan,

Pahlawan akan memberi keselamatan kepada rakyatnya…

Jika rakyat mati,

Pahlawan akan mati kelaparan…

Pisahkan antara pahlawan dan rakyat…”

Kuncibenedictine orderadalah “mewujudkan kebergantungan antara satu sama lain”…

Ya…

Supaya mereka menjadi benar2 lemah sebelumMuhamad ke-2 (Al-Masih Mahdi)kembali lagi…

Pecahkan mereka kepada banyak bahagian…

Rakyat yg menjadi pahlawan,rakyat yg bercucuk tanam,

Rakyat yang mengurus rakyat,

Agamawan yg hanya menulis kitab,

Dan raja yg hanya patung sahaja…

Itulah yg dinamakan “negara”

Tetapi selepas beberapa ratus tahun kemudian.barulah kami dapat mewujudkan kebergantungan sehabis mungkin terhadap benedictine order…

Aku ;selepas beberapa ratus tahun?

jadi penjajahan dunia tu boleh dikira permulaan sajalah bagiVaticanmengusai manusia…

jadi dalam masa tu apa ygVaticantelah lakukan…

bagi saya ia suatu masa yg amat lama…

Bishop;..memang ia mengambil masa yg lama untuk manusia menerima pakaiORDERINI….

Selepas penjajahan tamat,

Semua manusia tidak mahu peperangan berlaku lagi..

Semua manusia telah terpadam semangat untuk berjuang…

Kami telah mengajarkan nenek moyang kamu ini supaya menyayangi jasad sendiri…

Kesatria kami berkata kepada nenek moyang kamu….

“jangan risau..

Walaupun kami ini menjajah,

Kami tetap akan menjaga keselamatan kamu…

Kamu perlukan keamanan supaya kamu boleh beramal”

Lalu nenek moyang kamu yg bodoh itu menjawab

“ya..ada baiknya juga ada orang yg tolong menjaga keamanan untuk kami…

Maka x perlulah kami bersusah-payah”

Bodoh sungguh mereka ini!..

Kami telah mewujudkan suatu kebergantungan yg paling asas sekali….

Keselamatan jasad!!

Aku ;kenapaVaticanmahu penjajah jaga keselamatan kami..

kenapa tak bunuh je nenek moyang kami kan senang…

kami pun takda nanti..

sungguh panjang perancanganvatican..

keselamatan jasad….

ada kait mengait ke denganBenedictine order?

Bishop ;benedictine orderakan berada di dalam setiap manusia…

Masalah seterusnya ialah

Bagaimana hendak membuatkan manusia ini menerimabenedictine order

Dalam keadaan mereka tidak sedar….

Ya tidak sedar…

KeranaPausmahu ia berlaku tanpa berunding dgn manusia…

Bila berunding dgn umat manusia maka akan wujud pilihan…

Nak atau tidak?

Bagi mengelakkan wujudnya pilihan maka ada sesuatu mesti berlaku

Supaya pilihan tidak wujud,

Nak membuatkan pilihan tidak wujud sesuatu mesti berlaku

Supaya orang tidak sedar apa yg sedang berlaku,

Nak membuatkan manusia tidak sedar sesuatu yg berlaku

Mesti semuanya secara semulajadi…

Bukan mudah nak mengatasi daya fikiran manusia yg berbilion orang jumlahnya…

Aku ; oh…

jadinyaBenedictine orderini bukan suatu pilihan,

oh..patut la dulu pak cik ckp pasal bayi…

sejak bayi lagiBenedictine ordersudah menguasai manusia..

setiap nyawa manusia…

apa yg pak cik maksudkan“sesuatu harus berlaku”supayaBenedictine orderakan diterima tanpa wujud pilihan dan tak disedari orang?

Bishop ; kamu masih ingat lg ya….

Ya..

Selepas jasad manusia selamat…

Manusia sudah menyukai suasana selamat…

Maka peperangan besar-besaran harus berlaku sekali lagi…

Supaya membuatkan manusia merasa mempertahankan jasad adalah syarat iman dapat dipertahankan!!

Untuk perang ini berlaku….

Paus-pausrenaissancetelah memudahkan pekerjaanpaus-paus benedictine

Renaissancetelah mewujudkan manusia yg percaya ilmu2 yg menyebabkan kesejahteraan terhadap jasad manusia..

Laluvaticantelah mewujudkan suatu suasana yg manusia panggil ia sbg“revolusi industri”

Maka umat2 kafir yg bodoh ini(orang eropah)mula mencipta barang-barang yg memberi keselesaan kepada jasad…

Maka,

Bermula dengan ini

Umat manusia mula belajar menyayangi barang-barang ini!

Perlumbaan membuat senjata sengaja dijalankan supaya umat manusia rasa memiliki benedictine order suatu kewajipan!

Ya… “perang dunia pertama” direka

Supaya dapat membuatkan penjajah berkata kepada ulama-ulama kamu

“ rakyat perlu memiliki kemampuan serta kebolehan seperti orang-orang eropah ,

Mungkin rakyat dijajah sekali lagi jika tidak mampu bersaing senjata..

Perlu ada kemajuan ilmu”

Lalu raja dan ulama kamu yg bodoh itu berkata

umat islammesti menguasai ilmu,dengan ilmu kita dapat mempertahankan diri kita”

Oleh sebab itu penjajah mula menubuhkan pahlawan dari orang2 tempatan,

Maka ‘cantus’ telah bertapak di tanah jajahan yg spt saya ceritakan sebelum ini..

Aku ;ish…

maksud pak cik perang dunia pertama ni hanya rekaan Vatican semata-mata

untuk membuatkan manusia menerimaBenedictine order??…

sampai mcm ni skli perlu berlaku??

Bishop;YA…

Renaissance tidak boleh berlaku di timur sebabislam telah memenangi JIWA MANUSIA DI SANA TERLEBIH DAHULU….

Jika renaissance mampu berlaku di sana maka mudah saja benedictine order diterima orang2 timur…

Benedictine orderadalah musuhwali2 islam

Sebab itu mereka sengaja menjadiorang miskin…

Jika nenek moyang kamu itu seharian mereka hanya solat sahaja,

Mana mungkin boleh disuruh menjadi seorang saintis,

Doktor,

Peguam,

Jurutera,

Artis secara tiba-tiba..

Ya mustahil secara tiba2 tanpa sebab…

Pausmemerintahkan penjajah supaya jangan sedikitpun wujud suasana paksaan maka….

Perang harus direka sebaik mungkin supaya dapat membina kerelaan hati,

Membina kerjasama umat supaya bersatu menghadapi peperangan

Hitleradalahkesatria vaticanyg amat disayangiPaus benedict xvi

Jasahitlermenjayakanbenedictine ordertelah membuatkan kami merinduinya….

perjanjian concordat”benar2 memberi tuah kepadavatican

Aku ;hah!…

maksud pak cik adolf Hitler dan nazi…

wah..hebat betul sejarah menipu dunia ni…

tak terfikir saya macamana perang ini boleh direka…

Bishop ;selepas perang tamat

Maka umat manusia telah sedar bertapa pentingnya ilmu ini…

Ilmubenedictine

Bodoh lah nenek moyang kamu itu!!

Maka disebabkan peperangan,

Keselamatan jasad manusiatelah diragut….

Manusia telah hidup menderita dan mula merasakan rindu kepada keamanan…

Ini telah membuatkan penjajah berpeluang untuk berkata kepada mereka

“lihatlah disebabkan rakyat mengabaikan kepentingan untuk memajukan diri,

Rakyat telah menjadi lemah kerana tidak dapat mempertahankan tanah air,

Tidak ada ilmu untuk bersaing dgn negara musuh,

Bila dah perang rakyat nak beribadat pun x boleh”

Lalu penjajah berkata

“ kamu perlu mempertahankan kedaulatan dan keamanan tanah air kamu…

Jika tidak agama kamu pun tidak akan selamat”

“peperangan ini sungguh kejam,

Membunuh dan menindas sesiapa saja

Dan kamu mesti tahu bagaimana nak mempertahankan diri”

Lalu nenek moyang kamu yg bodoh itu pun menjawab

“ya.. Benar,

Kami perlu selamatkan tanah air kami dan agama kamu..

Kami tidak mahu tanah air menjadi seperti negara2 yg berperang itu..

Sila ajar kami bagaimana nak mempertahankan tanah air kami”

Perang dunia pertama telah membuatkan nenek moyang kamu tiada pilihan selain belajar dari penjajah….

Tiada pilihan…

Paussangat gembira dengan berita yg dibawa paderi2 jesuit..

MakaPausmemerintahkan penjajah mengajarkan mereka ilmu2 untuk melindungi keselamatan jasad,

Cara2 membina sebuah kerajaan,

Mengajarkan mereka menguruskan wilayah dan meramaikan lagi pahlawan tempatan…

Pembesar2 dan bangsawan2 kamu yg bodoh itulah orang terawal diajarkanbenedictine order

Pada waktu ini kamu belum diajar lagiilmu2 renaissanceiaituilmu2yg memberikan kenikmatan kepada jasad…

Selepas itu paderi2jesuittelah mengadu kepadaPaus

Bahawabenedictinesudah mula diterima,

Tetapi bagaimana ia akan mengalir sehingga ke setiap kelahiran manusia…

Kelahiran manusia lebih pantas daribenedictine ordermenjalar ke bumi..

Vaticanbelum berpuas hati dgn pencapaian ini…

Selagi ia tidak mejalar kepada semua manusia

LaluPausmenitahkan “knight of teutonic

Untuk membantu kerja2knight templar

Apabilabenedictinetelah sempurna membina landasan

Untuk dipelajari pula oleh setiap nyawa manusia nanti….

Malangsungguh umat sekalian manusia…

Ilmu2 cendekiawan islam yg asliberada di tanganvatican,

Ilmu2 yg penjajah ajarkan kepada kamu adalahilmu2 yg telah di “sihir” kan….

Aku ;pak cik cakapilmu yg disihirkan??..

ilmu pun boleh disihirkan ke?..

tak pernah saya dengar ilmu sesuatu yang boleh disihirkan…

dalam islampun saya tak pernah dengar pasal ini…

saya ingat sihir tu perkara jahat yg berkaitan alam ghaib saja…

Bishop ;vaticandan keturunannyatidak akan sesekali menyihir jasad manusia…

Kami tidak akan melakukan perkara2 bodoh seperti sihir2 murahan di dunia ini..

Wahyu pertama kepadaNabi Muhamadtelah di “benedictine” kan…

Hanyavatican,

Daripaushinggalahpaderisaja di atas planet ini yg mampu melakukan semua ini…

Kami sedar bahawa kami adalah nama2 makhluk yg tertulis di dalamal-quran

Dan menjadi sebab mengapa kamuumat islam diwajibkan mengenali 25 orang rasul….

(kenapa media bersungguh-sungguh mempromosikan sejarah perang kepada masyarakat ….

apa sebenarnya yg dh berlaku…

siapa orang yg terawal pakai baju kot dan tie …

Sihir itu sendiri adalah ilmu…ilmu yg disihirkan tu mcm mane pulak)

Aku ; ….sekarang ni memang susah nak pastikan

siapa yg akan jadi pengikutAl-Masih Dajjalni..

saya sendiri tak boleh nak membandingkan sesiapa,

siapa yg jadi pengikut dan siapa yg terselamat..

Bishop ;YA,SEKARANG INI….

Apabila saya melihat wajahorang2 islam

Wajah mereka semakin lamasemakin menyerupai kaum2 penyembah berhala “patung”,

Malah saya pernah melihatseorang perempuan muslim30 tahun dahulu

Dan saya datang kepada kepada perempuan itu

Dan mengatakan bahawadia sebenarnya telah murtad

Dan perempuan ini kembali bertanya kepada saya

Bagaimana saya mengetahuinya,

Saya tidak menjawab dan terus beredar…

Saya tidak gembira melihat perempuan itu

Aku; eh…

kenapa pakcik pak cik tak jawab pertanyaan wanita itu?…

bukankah pak cik sepatutnya suka perkara ini berlaku?

Bishop ;saya tidak gembira mengenai perempuan itu

Kerana di dalam dirinya adakemampuan untuk kembali kepada islam….

Aku ;tapi pak cik kata wanita itu telahmurtad,

macam mane pulak dia dikatakan pak cik akan kembaliIslam?

Bishop ;kerana dia mampu membezakan dirinya sendiri,

Dia boleh menilaiislamitu bagaimana

Danmurtaditu bagaimana pula….

Kamu mesti menilai perempuan itumurtadbukan?….

Tetapi tidak bagi saya,

Saya mahu dia lebih darimurtad…

Tetapi perempuan seperti itu tidak lagi wujud…..

Malah manusia telah dipersiap-sipakanuntuk lebih dari murtad

Aku ;kalau dahmurtadtak dikiramurtad

jadi macam mana ertimurtadbagi pak cik??

Bishop ;murtadbagi saya adalah tidak mengetahui kedua-duanya

Diberi tangan kanandigenggamnya iman

Apabila dia membuka genggamanya

Dia melihat apa yg ada di tanganya dia tidak tahu apa dia,

Diberi tangan kiridigenggamnya kafir

Apabila dia membuka genggamanya

Dia melihat apa yg ada di tanganya dia tidak tahu apa dia…

Ya…

Saya tahu,

Dahulukami cuba mengkafirkanSahabat2 Nabi Muhamaddengan pedang di leher mereka,

Kami gagal kerana mereka sedar,

Mereka melihat di depan mata mereka kamisedang memurtadkan mereka

Lihatlah….

Benedictine orderakan mengkafirkanislamtanpa pedang di leher mereka…

Sungguh bodoh!!…..

Islamyg terakhir ini akankafirtanpa mereka menyembah berhala,

Pekerjaan kamu seharian yg telah mengkafirkan kamu….

Ya,

Kerana kami satu2nya kaum yg mengetahui

Dengan sebenar benarnya bagaimana perhitungan Tuhan Nabi Muhamad…

Tuhan Nabi Muhamaditu menghitung bukan mengikut kesukaan kamu..

Islamseperti apakah ini…?

Apabila kami katakanbenedictine ordertelah menyebabkan kerosakan jiwa saudara-saudara mereka,

Lalu untuk menyedapkan hati sendiri mereka berkata

“kami tidak buat apa apa pun,kami cuma mencari rezeki”…

Apabila mereka buat kebaikan,

Mereka berkata tuhan menilai di atas diri mereka yg melakukannya,

Apabila jasad mereka telah melakukan kejahatan,

Mereka mengatakan pula tuhan menilai hati mereka…

Tuhan Nabi Muhamadtelah diperbodoh-bodohkan oleh penyembahnya sendiri…

Maka dengan itu jugalahTuhan Nabi Muhamadmengiramereka kafirwalaupun mereka tidak berniat begitu….

Benedictine orderdicipta sempurna

Sehinggakan ia tidak memerlukan persetujuan dari hati kamu…

Jasad kamu lakukan,

Maka kamu akan dihitung….Allah di hari akhirat.

Aku; ish…kalau begini,

tiada siapa la yg akan terlepas daridikafirkan..

sebab semua orang bersalah dan cuba menutup kesalahan diri dengan memperalatkan niat sahaja..

Bishop ; YA…

Danpaus roman peter ii

Telah mendapat pengikutnya yg ramai dari kalanganpara perempuan (yang cute2…)

Lelaki yg mengikutMuhamad ke-2 (Al-Masih Mahdi) akanmeniggalkanperempuan ini,

Walaupun perempuan ini adalah ibu,

Isteri

Dan anak mereka sendiri….

Bodoh benar makhluk perempuan ini…

setelahNabi Muhammadyg terdahulu selamatkan mereka dari ditimbus di padang pasir,

mereka khianat kembali kpdNabi Muhammad

Nuh itu sudah merasa bertapa sakitnya,

maka giliran kamu akan tiba nanti…

TuhanNabi Muhammadtelah menjanjikan pengikut kami terbanyak darikalangan perempuan

dan benar-benar telah memberikannya cuma kamu tidak menyedarinya…

Aku ;adakah pak cik sskarang ni cerita pasal petanda kiamat…

yang saya ingat la,

islamsendiri ada mengatakan wanita la yg paling ramai menjadi pengikutAl-Masih Dajjal…

dan masa tu hubungan sebagai suami,isteri,ibu dan anak akan terputus

sehinggalahNabi Isaa.s akan mengajar kembali manusia untuk membina keluarga semula….

Bishop ; YA..

Pada masa itu,

Jiwa manusia yg benar2 digenggam olehtuhan Nabi Muhamadsaja

Yg sanggup meniggalkan orang yg mereka cintai

Dan mereka sayangi

Keranaimankepada tuhan..

Manusia spt ini adalah diluar kemampuanvatican

Tapi saya tidak peduli mengenai si celaka ini!

Keranapaussudah pun mempunyai pengikut yg meliputi isi bumi ini…

Besi pun lebih lembut darihati si celaka ini…

Bagaimanakah mereka ini mendapatkan kekuatan

Untuk mengabaikan orang yg mereka sayangi…

Kekecewaanlucifertelah disediakantuhan Nabi Muhamad

Kami tahu….

Ya…

Akan tiba masanya kewajipan mentaati sesama manusia akan digugurkan olehtuhan Nabi Muhamad..

Sehingga seorang anak yg meninggalkan ibunyasudah tidah dihitung sebagai derhaka

Wahaituhan Nabi Muhamad!!…

Kami ingin saksikan bagaimanakah kamu akan melanggar hukum yg kamu sendiri telah ciptakan terhadap manusia..

Pada waktu itu,

Manusia akan merasakan bahawa tuhan mereka telah menipu janji-janjinya…

Paus akan buatkan tuhan muhamad terperangkap dengan suruhan agama ciptannya…

Apabila muhamad menyuruh kamu meniggalkan ibu kamu yang tidak lagi menyembah tuhannya…

Lalu dengan senang-senang saja paus datang dan berkata

“wahai muhamad bukankah dulu kamu mengajar mereka supaya mentaati orang tua mereka..

Sekarang kamu mengajar mereka derhaka pula,

Kamu dan tuhan kamu ini sememangnya penipu”

Lihatlah….

Mana satu pilihan kamu,

Mereka yg menyertai paus roman peter ii akan berbahagia

Tidak perlu terpisah dengan keluarga mereka,

Dan mereka yg memilih mengikut muhamad

Akan menderita,

Derita yg teramat sangat sehingga pedang yg menyiat kulit mereka itu dirasakan seperti dihinggap nyamuk saja,

Hati mereka umpama cermin yg bukan saja pecah,

Tapi hancur luluh menjadi butiran pasir…

Aku ;wah…

ni betul2 suatu pilihan yang amatlah berat..

tak dapat saya bayangkan bagaimana dahsyat suasana pada waktu itu

jika saya derhaka kepada mak saya pun tidak akan dikira Allah s.w.t sebagai derhaka…

macam mana agaknya suasana pada waktu itu ye pak cik??

Katakanlah (wahai Muhammad):

“Jika bapa-bapa kamu,

dan anak-anak kamu,

dan saudara-saudara kamu,

dan isteri-isteri (atau suami-suami) kamu,

dan kaum keluarga kamu,

dan harta benda yang kamu usahakan,

dan perniagaan yang kamu bimbang akan merosot,

dan rumah-rumah tempat tinggal yang kamu sukai,

(jika semuanya itu) menjadi perkara-perkara yang kamu cintai lebih daripada Allah dan RasulNya

dan (daripada) berjihad untuk ugamaNya,

maka tunggulah sehingga Allah mendatangkan keputusanNya (azab seksaNya);

kerana Allah tidak akan memberi petunjuk kepada orang-orang yang fasik (derhaka). –

Al-Quran

Surah At-Taubah

Ayat 24,

Sehingga satu masa nanti,

inilah yang akan menjadi penghalang dalam kita hendak beragama,

daripada ayat ini dapatlah kita lihat,

agama sememangnya sudah jauh dari landasan yang sebenarnya sehinggakan suatu masa nanti,

kita yang hendak beragama dengan sebenar-benar agama akan di tentang pula oleh ahli yang terdekat kita.

Seperti apa yang diperkatakan olehBishopitu,

Nabi Muhammad. sememangnya melarang kita dari menderhakai kedua orang tua

dan ini tetap akan kita patuhi dan menghormati mereka sampai bila-bila.

Agama sepertimana yang disabdakan oleh Nabi Muhammad akan kembali terasing.

"Islam mula tersebar dalam keadaan asing dan ia akan kembali asing pula"

Hadis Sahih Riwayat Abu Hurairah.

Agama yang akhirnya akan kembali terasing sebagaimanaNabi Muhammadmula-mula menyebarkannya

maka ramailah yang akan menentang

walaupun dari ahli keluarga sendiri.

Jadi berhati-hatilah,

ibubapa tetap ibubapa

dan mereka selayaknya di hormati sehingga ke akhirnya.

Bishop;vaticanbenar2 merinduipeperangan salib..

Tidak ada peperangan yg lebih perit pernah dilalui oleh paderi2 melainkan perang salib.

Penjajahan dan perang dunia sekalipunlebih selesa dari menghadapi salahudin…

lebih 200 tahun itu adalah penentu nyawa gereja…

kami benar2 bertuah mempunyaiseorang walisepertist.valentino..

dia adalah orang ke-2 selepaspaus.

sbg menghargai jasanya,

kami telah mempamerkan jasadst. valentino di vatican

bukan itu saja,

malahpaderi2 yg berjasa besar kepada vatican telah disemadikan di dalam keranda cermin..

pada hari ini ada200 orangcardinal

yg sebenarnya adalah orang yg sama spt st.valentino ,

jika seorang saja st.valentino boleh menewaskanSalahudin,

bayangkan saja bertapa dahsyatnya peperangan jika 200 orang ini perlu turun ke padang…

cardinalpenjaga di wilayah matahari terbit pernah berkata kepada saya

peperangan yg dijanjikantuhan Nabi Muhamadnanti,

penderitaan manusia itu sama seperti penderitaan yg dihimpunkan sejak terciptanya manusia

kemudian dicampakkan untuk pengikutNabi Muhamad

sebagaimanaNabi Muhamadtelah menjadi wakil kepada kerja2 nabi terdahulu,

maka begitu juga pengikutnya akan menjadi wakil dan merasa kesakitan umat nabi2 terdahulu

ya…200 kali ganda lebih dahsyat dari perang salib,

Muhammad ke-2 (Al-Masih Mahdi)perlu menentang 200 orang cardinal ini,

jika tidak…

usah bermimpi untuk berdepan dgnPaus Roman Peter ii

Aku ;tapi bukankahImam Mahdiakan berkuasa selama 7 tahunkan…

maksudnya dia akan menewaskanPaus Roman Peter iidalam masa tujuh tahun ke?

Bishop;..SETELAH 700 TAHUN KAMI MELAKSANAKANYA

Dengan mudah sajatuhan Nabi Muhamadingin menghancurkanya dalam 7 tahun saja…

Saya ingin lihat bagaimana muhamad akan melakukanya nanti….


No comments:

4ever

4ever
BBS