Saturday, April 09, 2011

HARAPANKU ....

 AKU SELALU BERDOA KAT ALLAH AKU NAK NGAT JUMPA RASULULLAH S.A.W .. AKU TAKUT DENGAN DUNIA SEKARANG NIE . MACAM MACAM .. DAH LA MASA AKU SAKIT DULU , BANYAK BENDA MEREPEK - REPEK AKU TULIS . TAPI AKU PELIK LAK , SEMINGGU TU AKU TAKLEH BUKAK NGAN AKU PUNYA POST-POST YANG SEBELUM NIE HILANG MACAM TU JE .. PELIK GAK , SIAPA PUNYA ANGKARA EAK . PASTU KAN MASA AKU SAKIT TU KAN , MACAM SATU PETANDA LAK MIMPI OSAMA LADEN AJAK PERGI PERANG NGAN DIA ....DALAM SEMINGGU LEBIH OSAMA DATANG DALAM MIMPI AKU ..AKU KDG2 JADI TAKUT LAK... MACAM - MACAM AKU KENA SOAL .DAH LA MASA TU BANYAK WAT RESEARCH PASAL DAJJAL NGAN IMAM MAHDI.....ORANG CAKAP AKU NIE GILA LA , APA LA . TAPI AKU NI JENIS TAK KISAH ORANG NAK CAKAP PE PASAL AKU , SEBAB KDG2 AKU NIE JENIS SLUMBER WAWA .. AKU NAK CARI TOK GURU MURSYID ... MACAM TOK GURU NIK AZIZ NIK MAT ..

No comments:

4ever

4ever
BBS